۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 31 خرداد ماه

گزارش بازار 31 خرداد ماه
کد: 6134   تاریخ انتشار :۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۵

گروه خودرویی وبانکی همچنان کانون توجه بازار

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر همانگونه که انتظار آن وجود داشت ؛ در بسیاری از گروهها در محدوده منفی تابلوی معاملات کار خود را آغاز نمود . هنوز دقایقی از ابتدای وقت نگذشته بود که نمادهای بانکی و خودرویی با رهبری خپارس با افزایش قیمت مواجه گردیده و وارد محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات گردیدند .پس از تحرکات نیم ساعت ابتدایی وقت به یکباره بازار با افت شدید حجم معاملات مواجه گردید و به مرور قیمت ها با کمی کاهش همراه گردیدند . این وضعیت تا پایان وقت ادامه داشته و بازار نهایتا با همین شرایط به کار خود پایان داد .در گروه پالایش نفت ؛ یک مقام مسئول در سازمان بورس از انتشار گزارش شفاف سازی شرکتهای این گروه طی روز جاری خبر داده و اعلام نمود نمادهای این گروه فردا بدون محدودیت دامنه نوسان روزانه بازگشایی خواهند گردید.

بازارهای بین المللی بازارهای جهانی در آخرین روز معاملاتی خود وضعیت متفاوتی را شاهد بودند . طلا پس از افت و خیز روزهای میانی هفته در روز پایانی هفته وضعیت با ثباتی را تجربه نمود . این فلز گران بها بامداد روز جاری در سطح 1201 دلار در هر انس به کار خود پایان داد . اما در بازار نفت شاهد کاهش بیش از 2 درصدی قیمت ها بودیم . نفت برنت در آخرین لحظات معاملاتی خود در این هفته در نرخ 62 دلار و 87 سنت در هر بشکه به کار خود پایان داد.

بازار ارز بازار ارز طی روز اخیر در ابتدای وقت با کمی افزایش قیمت ها کار خود را آغاز نمود و اما رفته رفته مجددا قیمت ها به سطوح پایانی معاملات روز گذشته بازگشت . دلار هم اینک در بازار آزاد در نرخ 3271 تومان در حال معامله می باشد.

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 26 واحد کاهش نسبت به روز قبل در رقم 63810 واحد به کار خود پایان داد. نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.