۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 31 فروردین ماه

گزارش بازار 31 فروردین ماه
کد: 4266   تاریخ انتشار :۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۲

بازار یکپارچه قرمز رنگ بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در محدوده قیمتی پایان وقت روز گذشته کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت حدود 15 دقیقه از ابتدای وقت با افزایش حجم عرضه ها و در نبود حمایت لازمه از سوی شرکتهای حقوقی ، بازار به مرور با افت قیمتی بیشتری نسبت به ابتدای وقت همراه گردید . این وضعیت تا پایان وقت همچنان ادامه داشت تا جاییکه در واپسین لحظات وقت معاملات ، برای برخی نمادهای مطرح خودرویی از جمله خساپا و خپارس صف فروش تشکیل گردید . نمادهای حمل و نقلی تنها نمادهای سبز رنگ امروز را تشکیل می دادند . در گروه خودرویی عضو ناظر شورای رقابت از بررسی افزایش غیرقانونی قیمت برخی خودروهای داخلی در جلسه آینده این شورا خبر داد . در زمینه مسائل مربوط به پرونده هسته ای کشورمان امروز اخباری درباره تغییر موضع اوباما و لغو یکجای تحریم‌ها منتشر گردید : رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی پیشنهاد مصالحه احتمالی در مورد تحریم های اعمال شده علیه ایران را داد.

بازارهای بین المللی بازارهای جهانی پس از دو روز تعطیلات پایان هفته ، از بامداد روز جاری مجددا کار خود را آغاز نمودند . طلا در اولین روز کاری هفته تنها با 1 دلار افزایش قیمت نسبت به روز جمعه بازگشایی گردیده و بدون تغییر قیمتی قابل ذکری هم اینک در محدوده 1205 دلار در هر انس در حال معامله می باشد . اما در بازار نفت ، در ادامه روند رو به بالای این ماده مهم صنعتی ، امروز نیز با بازگشایی بازارها شاهد افزایش بیش از 1 درصدی آن بودیم . نفت برنت امروز با 74 سنت افزایش به سطح 64 دلار و 19 سنت رسید . علت رشد قیمتی نفت ، کاهش تعداد سکوهای حفاری نفت در آمریکا عنوان می گردد .

بازار ارز امروز بازار ارز کار خود را در ابتدای وقت با کمی افزایش نرخ آغاز نمود که در این بین دلار با افزایش بیشتری نسبت به سایر ارزها همراه گردید . امروز دلار با 10 تومان افزایش قیمت نسبت به آخرین معاملات روز گذشته در سطح 3335 کار خود را آغاز نموده و هم اینک نیز در نرخ 3336 در حال معامله می باشد .

شاخص کل شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 362 واحد کاهش نسبت به روز گذشته در رقم 67016 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای خودرویی و بانکی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70