۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 4 اسفند ماه

گزارش بازار 4 اسفند ماه
کد: 2804   تاریخ انتشار :۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۱

ادامه روند نزولی در در اکثر گروهها

بازار بورس در ابتدای وقت وضعیتی متعادل را شاهد بود اما پس از گذشت نیم ساعت از ابتدای وقت به مرور افزایش حجم عرضه ها موجبات کاهش قیمتها را فراهم نمود . در اواسط وقت گزارش افزایش سرمایه بانک انصار موجب مثبت شدن این نماد گردیده که این مساله تا حدودی بر نمادهای همگروه خود نیز اثرگذار گردید . در گروه خودرویی نیز با افزایش حجم تقاضا در نماد خزامیا و تشکیل صف خرید برای این نماد ، سایر نمادهای این گروه نیز با افزایش قیمت مواجه گردیدند . افزایش قیمت این دو گروه موجب تسری یافتن این جو به بازار گردید و سایر گروهها نیز با کمی افزایش قیمت همراه گردیدند . اما این پایان کار نبود چرا که با آغاز موج دوم فروش مجددا بازار با کاهش قیمت ها مواجه گردید . درزمینه مسائل مربوط به پرونده هسته ای کشورمان ، طی روز گذشته و امروز مذاکرات با پیوستن سایر اعضاء گروه 1+5 ادامه یافت . گفته می شود این دور از مذاکرات امروز پایان یافته و دور بعدی مجددا در پایان هفته از سر گرفته خواهد شد .

بازارهای بین المللی بازارهای جهانی بامداد روز جاری پس از دو روز تعطیلی پایان هفته مجددا بازگشایی گردید . در بازار طلا ، این فلز گران بها بدون تغییر قیمتی خاصی در محدوده 1201 دلار در هرانس بازگشایی گردیده و در همین محدوده معامله گردید . در بازار نفت نیز پس از بازگشایی مجدد این بازار ، تغییر محسوسی در قیمت ها ایجاد نگردید بطوریکه هر بشکه نفت خام آمریکا در محدوده 50 دلار و 70 سنت بازگشایی و هم اکنون نیز در همین محدوده در حال معامله می باشد . بازار ارز در بازار ارز از روز گذشته شاهد کمی افزایش قیمت ارزهای مختلف در بازار آزاد هستیم . دلار نسبت به روز گذشته 4 تومان افزایش قیمت یافته و در حال حاضر در رقم 3425 تومان در حال معامله می باشد .

شاخص کل شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 43 واحد کاهش نسبت به روز گذشته در رقم 64676 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای خودرویی و بانکی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70