۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 5 خرداد ماه

گزارش بازار 5 خرداد ماه
کد: 5291   تاریخ انتشار :۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۷

حاکمیت تعادل نسبی بر بازار

بازار بورس طی روز اخیر وضعیت متعادلی را در بسیاری از گروهها تجربه نمود . بازار در روز اخیر بر خلاف روزهای گذشته در ابتدای وقت بدون تغییر خاصی نسبت به آخرین قیمت روز گذشته کار خود را آغاز نموده و در ادامه بدون نوسان خاصی کار خود را ادامه داده و با همین وضعیت به کار خود پایان داد . طی روز اخیر نمادهای معدنی و همچنین گروه پالایش نفت نسبت به سایر نمادها با افت قیمتی بیشتری همراه گردیدند که در مورد نمادهای معدنی علت این مساله افت قیمت فلزات در بازارهای بین المللی ارزیابی می گردد . در گروه خودرویی امروز معاون صنایع وزیر صنعت عنوان نمود : در صورت انحصاری بازار خودرو ، فرمول شورای رقابت در قیمت گذاری خودرو منتفی خواهد بود . در گروه اوراق تسهیلات مسکن نیز شاهد ادامه روند نزولی قیمتها در این گروه بودیم که علت این مساله واگذاری اعطای بخشی از تسهیلات به سایر بانکها عنوان می گردد .

بازارهای بین المللی طلا امروز در بازارهای جهانی با افت قابل توجهی همراه گردید . این فلز گران بها امروز با بیش از 10 دلار کاهش مجددا وارد کانال 1200 دلار گردید . طلا در حال حاضر در نرخ 1194 دلار در هر انس در حال معامله می باشد . اما در بازار نفت همچنان شاهد ثبات نسبی در قیمتها هستیم . نفت برنت در حال حاضر در سطح 65 دلار در هر بشکه در حال معامله می باشد .

بازار ارز دلار به مانند دو روز گذشته در ابتدای وقت کار خود را با افزایش قیمت نسبت به روزهای گذشته آغاز نمود اما سایر ارزهای معتبر از جمله یورو و پوند امروز با کاهش قیمت همراه گردیدند . دلار در حال حاضر در نرخ 3314 تومان در بازار در حال معامله می باشد .

شاخص کل شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 77 واحد کاهش در سطح 63419 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای خودرویی و پالایشی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70