۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 7 دی ماه

گزارش بازار 7 دی ماه
کد: 14203   تاریخ انتشار :۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۳

نمادهای کوچک همچنان در کانون توجه بازار

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها در محدوده قیمت صفر تابلو معاملات کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظاتی ابتدایی وقت ، نمادهای قندی با اقبال بازار مواجه گردید و تا محدوده 4 تا 5 مثبت دامنه نوسان روزانه افزایش قیمت یافتند . با توجه به بتای منفی این گروه نسبت به بازار ، سایر گروهها طی ساعت ابتدایی وقت وضعیت متعادلی در محدوده صفر را تجربه نمودند . از اواسط وقت به مرور بر حجم تقاضای نمادهای خودرویی ، ساختمانی ، غذایی و برخی تک سهم ها افزوده گردید تا زمینه افزایش قیمت نمادهای این گروهها فراهم گردد . این مساله با کاهش قیمت نمادهای قندی مصادف گردید تا وضعیتی مشابه روز گذشته را در بازار شاهد باشیم . ساعت پایانی وقت ، بازار با عرضه هایی همراه گردید تا کاهش قیمت ها خصوصا در نمادهای خودرویی به محدوده قیمتی ابتدایی وقت باشیم . نمادهای پالایش نفتی به مانند روز گذشته ، امروز نیز در محدوده قرمز رنگ تابلو معاملات و نمادهای بانکی در محدوده صفر تابلو در حال معامله بوده بودند .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، طلا و نفت پس از چند روز تعطیلات پایان سال با کمی منفی مجددا کار خود را آغاز نمودند . امروز طلا کار خود را در نرخ 1072 دلار در هر انس آغاز نموده و در ادامه در همین محدوده قیمتی به تعادل نسبی رسید . در بازار نفت ، امروز نفت برنت با 31 سنت کاهش قیمت به سطح 37 دلار و 62 سنت رسید .

بازار ارز در بازار ارز ، دلار امروز با کمی افزایش قیمت همراه گردید . این ارز رایج هم اینک در نرخ 3650 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص با 14 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 61469 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 149 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 59 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70