۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 8 تیرماه

گزارش بازار 8 تیرماه
کد: 6438   تاریخ انتشار :۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۰

بازگشت بازار در حاشیه تلاطم قیمتها

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر کار خود را در محدوده صفر تابلوی معاملات آغاز نمود . هنوز لحظاتی از ابتدای وقت نگذشته بود که حجم تقاضای خرید در نمادهای مختلف و در راس آنها وبصادر موجب گردید قیمت سهام شرکتهای مختلف اندک اندک با افزایش همراه گردد . پس از گذشت نیم ساعت از ابتدای وقت کمی بر حجم عرضه ها افزوده شد تا قیمت ها نیز به همان نسبت دچار اصلاح گردند . از اواسط وقت مجددا بر حجم تقاضا افزوده گردید تا زمینه افزایش دوباره قیمت ها فراهم گردد . این شرایط تا لحظات پایانی وقت ادامه داشته و نهایتا بازار با همین وضعیت به کار خود در روز میانی هفته پایان داد . در زمینه مسائل مربوط به پرونده هسته ای کشورمان ، شب گذشته دکتر ظریف پس دیدارهای دو روزه خود با مسئولین سیاسی گروه 1+5 ، به منظور مشورت با سران نظام به تهران بازگشت . مقرر گردیده ایشان مجددا فردا عازم وین شده تا دور جدیدی از مذاکرات را با وزرای امور خارجه کشورهای 1+5 برگزار نماید .

بازارهای بین المللی بازارهای جهانی پس از دو روز تعطیلی پایان هفته مجددا از امروز کار خود را آغاز نمودند . طلا در ابتدای وقت روز جاری با حدود نیم درصد افزایش قیمت در سطح 1184 دلار کار خود را آغاز نموده و در حال حاضر در نرخ 1176 دلار در هر انس در حال معامله می باشد . اما بر خلاف طلا ، نفت برنت با بیش از 1 درصد کاهش قیمت نسبت به روز جمعه در نرخ 62 دلار و 39 سنت معاملات خود را در این هفته آغاز نموده و در حال حاضر نیز در همین محدوده در حال معامله می باشد .

بازار ارز بازار ارز در ابتدای وقت روز اخیر با حدود 1 درصد افزایش قیمت معاملات خود را آغاز نموده اما در ادامه نیمی از راه رفته را اصلاح نمود . دلار که در ابتدای وقت کار خود را در نرخ 3331 تومان آغاز نموده بود ، هم اینک در سطح 3317 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

شاخص کل شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 32 واحد افزایش نسبت به روز گذشته در رقم 64333 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای خودرویی و بانکی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70