۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 9 دی ماه

گزارش بازار 9 دی ماه
کد: 14279   تاریخ انتشار :۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

بازاری سبز رنگ در آخرین روز هفته

بازار بورس در ابتدای وقت آخرین روز هفته در بسیاری از گروهها کمی بالاتر از قیمت آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت 20 دقیقه از ابتدای وقت ، به ناگاه شاهد افزایش حجم تقاضا در نماد فاذر بودیم که این مساله موجب گردید این سهم با صف خرید مواجه گردد . با تشکیل صف خرید برای این نماد سایر گروهها نیز به مرور با افزایش تقاضا و افزایش قیمت مواجه گردیدند و نمادهای قندی با توجه به بتای منفی خود نسبت به بازار ، به مرور با کاهش قیمت و تشکیل صف فروش همراه گردیدند . اواسط وقت سمت تقاضا در نمادهای خودرویی به رهبری خودرو کمی با عقب نشینی روبرو گردیدند که این مساله موجب گردید بازار کمی اصلاح قیمت را شاهد باشد . اواخر وقت مجددا بر حجم تقاضا در نمادهای مختلف افزوده گردید تا قیمت ها مجددا به محدوده پیک قیمتی خود در روز اخیر بازگشت قیمتی را تجربه نماید . از عوامل جو مثبت ایجاد شده در روز اخیر می توان به انتقال بخشی از اورانیوم غنی شده به روسیه اشاره نمود . تحرکات ایجاد شده در نماد فاذر نیز از عوامل تحریک تقاضا در بازار ارزیابی می گردد .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، طلا روز آرامی را سپری می نماید . این فلز گران بها هم اینک در نرخ 1069 دلار در هر انس در حال معامله می باشد . در بازار نفت ، نفت برنت امروز با کمی افزایش قیمت همراه گردیده و به سطح 37 دلار و 43 سنت در هر بشکه رسید .

بازار ارز در بازار ارز ، دلار وضعیت متعادلی را طی معاملات روز اخیر شاهد می باشد . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3650 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص با 222 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 61691 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 278 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 135 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی به ترتیب بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.