۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس گزارش روز - شنيده ها

یک شرکت دامپروری دیگر در جمع فرابورسی‌ها

یک شرکت دامپروری دیگر در جمع فرابورسی‌ها
کد: 27448   تاریخ انتشار :۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۶

شرکت کشت و دام قیام اصفهان با نماد معاملاتی "زقیام" به عنوان یکصد و شصت و هفتمین نماد معاملاتی(نود و دومین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج شد.

به گزارش TSEpress شرکت کشت و دام قیام اصفهان(سهام عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان یکصد و شصت و هفتمین نماد معاملاتی(نود و دومین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج شد.

بر اساس این گزارش؛ شرکت کشت و دام قیام اصفهان با نماد معاملاتی "زقیام" در گروه زراعت و خدمات وابسته و زیرگروه کشاورزی و خدمات دامپروری جز دامپزشکی روی تابلوی فرابورس ایران رفته است.

گفتنی است این شرکت با سرمایه ۳۵ میلیارد تومانی در حالی با درج در فرابورس ایران به عرضه اولیه نزدیک شده است که شرکت گسترش دامپروری و فردوس پارس با ۵۱ درصد و بنیاد مستضعفان با ۴۹ درصد سهم در ترکیب سهامداری آن حضور دارند.

همچنین موضوع فعالیت شرکت کشت و دام قیام اصفهان انجام کلیه امور مربوط به کشاورزی، دامداری، پرورش طیور، زنبورعسل، ماهی و هرگونه حیوان دیگر به منظور استفاده از پشم، گوشت و شیر عنوان شده است.

download

عضویت کانال اخبار بورس اوراق بهادار تهران (Tse Press) در تلگرام

بورس   زقیام   زگلدشت   فرابورس   گروه زراعت   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70