۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 24 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

خط تولید یارن پلی استر پلی اکریل راه اندازی شد

خط تولید یارن پلی استر پلی اکریل راه اندازی شد
کد: 29815   تاریخ انتشار :۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۶

الیاف اکریلیک یکی از تولیدهای منحصر به فرد کارخانه پلی اکریل اصفهان است که ماده اولیه خط تولید آن، اکریلو نیتریل (AN) است.

به گزارش TSEpress  مدیر اجرایی کارخانه پلی اکریل اصفهان از راه اندازی خط تولید یارن پلی استر این کارخانه پس از پنج سال توقف خبر داد. محسن رجایی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این بخش دارای چهار دستگاه ماشین تولید نخ پلی استر است که در زمان حاضر سه دستگاه با ظرفیت تولید 14 هزار تُن محصول در سال در خط تولید قرار دارد. وی اضافه کرد: ماشین چهارم نیز با تعویض برخی قطعات و تعمیرات صورت گرفته در آینده نزدیک وارد چرخه تولید می شود و ظرفیت محصولات تولیدی این بخش به بیش از 18 هزار تُن در سال خواهد رسید. وی با بیان اینکه ماده اولیه بخش پلی استر ( پارازایلن) در زمان حاضر از پتروشیمی اصفهان تامین می شود، گفت: خط دوم بخش تولیدی الیاف اکریلیک کارخانه نیز در زمان حاضر فعال است و تولید آن استمرار دارد. رجایی خاطرنشان کرد: بخش پلی استر کارخانه پلی اکریل در مجموع دارای پنج ماشین تولید بود که یکی از آنها در سال های گذشته با 2 ماشین جدید تولید الیاف پلی استر، جایگزین شد. به گزارش ایرنا، بخش تولید الیاف ' استیپل پلی استر ' و خط دوم اکریلیک پلی اکریل سال گذشته راه اندازی شد. الیاف اکریلیک یکی از تولیدهای منحصر به فرد کارخانه پلی اکریل اصفهان است که ماده اولیه خط تولید آن، اکریلو نیتریل (AN) است. شرکت پلی اکریل با حدود 40 سال سابقه و حدود 2 هزار کارگر و کارمند در سال های گذشته دچار مشکل مالی شد و سال 95 از فعالیت و تولید بازماند و کارگرانش در 6 ماه نخست سال گذشته زیر پوشش بیمه بیکاری قرارگرفتند. با پیگیری وزارتخانه های ' صنعت، معدن و تجارت' و ' تعاون، کار و رفاه اجتماعی '، مدیریت استان اصفهان، نمایندگان مجلس، بخش خصوصی و مدیران پلی اکریل 200 میلیارد ریال از سوی دولت در سال 95 برای کمک به پلی اکریل و پارسال نیز 200 میلیارد ریال دیگر از سوی دولت به شکل تنخواه به این کارخانه پرداخت شد. مهمترین تولیدات شرکت پلی اکریل ایران، الیاف اکریلیک و نخ و الیاف پُلی اِستر است و تولیدات آن به عنوان مواد اولیه در شرکت های نساجی و تولید فرش مورد استفاده قرار می گیرد.

پلی اکریل اصفهان   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70