۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تامین نیاز خطوط نورد فولادسازان توسط "چدن"

تامین نیاز خطوط نورد فولادسازان توسط
کد: 34257   تاریخ انتشار :۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

انواع غلطک‌های نورد ورق فولاد که موردنیاز خطوط نورد شرکت‌های فولادسازی است برای نخستین بار توسط یک شرکت دانش‌بنیان تامین شد.

  • به گزارش TSEpress عضو هیات مدیره شرکت تولیدی چدن‌سازان درباره تولید این غلطک‌ها گفت: تولید انواع غلطک‌های نورد ورق فولاد برای نخستین بار در کشور و برای مصارف شرکت‌های بزرگ فولادسازی انجام می‌شود.
  • «میر محمد صادقی» با اشاره به اینکه به جز ایران، تنها کشورهای کره جنوبی و ژاپن در آسیا تولیدکننده این غلطک‌ها هستند، گفت: ما غیر از این دو کشور با اروپایی‌ها برای تولید غلطک‌های نورد ورق فولاد به رقابت می‌پردازیم. وی افزود: غلطک‌های خطوط نورد شرکت‌های بزرگی مانند فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، گروه ملی فولاد ایران و دهها کارخانه نورد دیگر را این شرکت دانش‌بنیان تامین می‌کنند.
  • صادقی با یادآوری اینکه این شرکت جزو نخستین‌های تولید غلطک نورد ورق فولاد در کشور بوده است، گفت: تولید این محصول دانش‌بنیان، سالانه ۴۰ تا ۵۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی برای کشور به همراه دارد.
  • عضو هیات مدیره شرکت تولیدی چدن سازان درباره افزایش میزان اشتغالزایی با تولید این محصول دانش‌بنیان گفت: اکنون ۲۵۰ نفر به طور مستقیم و در حدود ۵۰۰ نفر هم به صورت غیر مستقیم در بخش خدمات ماشین کاری و غلطک با این شرکت همکاری می‌کنند.
  • وی ادامه داد: همچنین با توجه به تولید محصول دانش‌بنیان توانستیم در زمره تولیدکنندگان در بورس فعال شویم و این امر در افزایش سهم سهام ما در بورس تاثیرگذار باشد.
  • صادقی همچنین درباره دریافت حمایت از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: در حال اقداماتی در جهت رفع موانع برای دریافت حمایت از جمله معافیت‌های مالیاتی و تسهیلات از معاونت علمی هستیم.

بورس تهران   چدن   شرکت چدن سازان   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.