۴ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 23 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

محصولات خرمایی مینو در دستور توزیع دو شرکت معتبر پخش هلندی و آلمانی

محصولات خرمایی مینو در دستور توزیع دو شرکت معتبر پخش هلندی و آلمانی
کد: 36903   تاریخ انتشار :۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۰

 پس از اخذ مجوزهای قانونی از سازمان های رسمی بهداشت، استاندارد و پخش فروشگاهی، دو شرکت معتبر پخش هلندی و آلمانی، توزیع و پخش محصولات خرمایی را در این کشورها در دستور کار قرار دادند.

  • به گزارش TsePress ازروابط عمومی شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان، در دو سال گذشته گروه صنعتی مینو علی رغم وجود چالش های فراوان در حوزه صادرات، با توجه به کیفیت مطلوب محصولات خود، صادرات پنج محصول از مشتقات خرمایی تولید شده توسط شرکت مینوی فارس را به بازارهای اروپایی بخصوص کشورهای آلمان، سوییس و اتریش در دستور کار قرار داد که در پی استقبال مصرف کنندگان اروپایی از این محصولات دامنه ی توزیع و پخش آنها افزایش یافت.
  • بر پایه این گزارش در راستای اخذ این تصمیم، ابتدا محصولات فوق در قفسه های فروشگاهها، در معرض دید مشتریان آلمانی قرار گرفت که با استقبال فراوان مدیران فروشگاه ها و مشتریان مواجه شد و پس از آن این محصولات به صورت گسترده و از طریق شرکت‌های پخش مواد غذایی در پنج ایالت، موفق به فروش در بسیاری از فروشگاههای آلمانی گردید و در ادامه یک شرکت عظیم پخش مواد غذایی در هلند نیز موفق به توزیع این محصولات در سطح کشور هلند شد.
  • همچنین برای توزیع محصولات در ایالات مرزی فرانسه با آلمان، قراردادی با یک شرکت آلمانی در جنوب این کشور منعقد گردید و میزان قابل توجهی از محصولات به این شرکت ها جهت فروش در کشورهای اروپایی تحویل داده شد.
 

بورس تهران   صنعتی مینو   غصینو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219