۵ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 24 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

قرارداد مرقام با بانک های کشاورزی، تجارت و رفاه جهت نوسازی دستگاه های ATM

قرارداد مرقام با بانک های کشاورزی، تجارت و رفاه جهت نوسازی دستگاه های ATM
کد: 36930   تاریخ انتشار :۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

معاون مالی ایران ارقام خبر داد: عمدتا قرارداد های پشتیبانی مان را که در بودجه دیده بودیم میت کرده ایم، یا منعقد کرده ایم، یا در حال انجام است. مذاکرات قبل از قرارداد یا امضا ها است که انجام شود ولی روی فروش خود بانک ها با وسواس وارد می شوند.

  • به گزارش TsePress جواد فراهانی معاونت مالی و اداری " شرکت ایران ارقام می گوید: با توجه به افزایش قیمتی که ATM داشته ،هزینه ترخیص و هزینه بهای تمام شده خود ای تی ام ها بانک ها هم خودشان به سمت نوسازی می روند. یعنی ترجیح می دهند ای تی ام هایی را که دارند نوسازی کنند که دیگر خریداری نکنند و با هزینه کمتری از همان ها استفاده کنند.
  • به طورکلی بانک ها به این سمت می روند تا سال ۱۴۰۰ دست نگه داشته اند. البته در قرارداد های مان می بینیم که ۶۱۳ دستگاه قرارداد نوسازی که با بانک کشاورزی بسته ایم. این از آن دسته از قرارداد ها است که بانک کشاورزی به سمت نوسازی رفته است. این موضوع را در بانک رفاه و در بانک تجارت هم داریم و بانک های دیگر هم برای شان جذاب شده است چون صورت های مالی شرکت نشان دهنده این است که ایران ارقام در پشتیبانی قوی است. یک مزیتی که برای ایران ارقام نسبت به بقیه رقبا ایجاد کرده ایم این پشتیبانی است که ۹۸ دفتر در کل کشور داریم و این سرویس ماهیانه و نوسازی هایی و کیفیت است که می توانیم انجام دهیم تا الان بانک ها راضی بوده اند.

ایران ارقام   بورس تهران   مرقام   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219