۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 26 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

کاهش هزینه های پخش در شرکت قاسم ایران؛ ۱۴ نمایندگی جدید

کاهش هزینه های پخش در شرکت قاسم ایران؛ ۱۴ نمایندگی جدید
کد: 41398   تاریخ انتشار :۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۰

 در آیین برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه ی شرکت قاسم ایران دکتر مجید غلاث بعنوان نماینده سهامدار اصلی شرکت قاسم ایران و رئیس مجمع به عملکرد خوب و قابل دفاع شرکت قاسم ایران اشاره کرد و از اعضای هیئت مدیره و مدیران و کارکنان این شرکت بابت عملکرد سال گذشته تقدیر نموده و خاطرنشان کردند در سال ۹۹ نیز این روند روبه رشد میبایست ادامه یابد.

  • به گزارش گروه خبری «اخبار بورس»  در ادامه جلسه مهندس خزرائی مدیرعامل شرکت قاسم ایران نیز در مجمع عمومی عادی سالیانه ی این شرکت گفت: پیدا کردن تامین کنندگان مناسب از جمله برنامه های اصلی این شرکت محسوب می شود که در سال ۹۸ موفق شدیم با رایزنی های فشرده، توانستیم تعدادی تامین کنندگان دارویی و غذایی دیگر را به جمع تامین کننده ها اضافه کنیم و بر همین اساس امیدواریم در سال جاری میزان فروش شرکت در بخش دارویی و غذایی رشد مناسبی داشته باشد.
  • وی با اشاره به اینکه افزایش تعداد مشتریان یکی از اهداف شرکت قاسم ایران است، افزود: استمرار فروش محصولات از لحاظ مالی بسیار مهم است و ما در سال ۹۸ حدود ۹درصد به مشتریان غذایی و حدود ۳ درصد به مشتریان دارویی خود اضافه کرده ایم.
  • مدیرعامل قاسم ایران افزودند: با توسعه فروش مویرگی تعداد مشتریان افزایش یافته و نسبت به جذب تامین کنندگان جدید در سال جاری در گروه محصولات مورد نیاز اقدام گردید
  • همچنین ایشان با اشاره به اینکه در استانهایی که فاقد شعبه بودیم تعداد ۱۴ نمایندگی جذب کرده ایم تا پخش محصولات این شرکت را برعهده داشته باشند. و با این امر، باعث کاهش هزینه های پخش شده ایم.
  • مهندس خزرائی افزودند: از آنجائیکه سبد قاسم ایران در بخش غذایی، سبد بسیار بزرگی می باشد و درجهت بهتر شدن کیفیت فروش لاین دوم فروش غذایی را ایجاد نموده ایم. و در این خصوص تعداد فروشندگان خود را افزایش داده ایم و پیش بینی می کنیم با اجرایی شدن این موضوع تعداد اقلام بیشتری را به فروش رسانده و بالطبع عمبکرد بهتری داشته باشیم.
  • مدیرعامل شرکت قاسم ایران بیان نمودند، در بخش لجستیک ما در سال۹۸ تمام ناوگان خود را به سیستم GPS مجهز نمودیم که این کار باعث اصلاح مسیربندی پخش و صرفه چویی در زمان و همچنین منجر به کاهش هزینه های پخش گردید.
  • مهندس خزرائی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ با ایجاد انضباط مالی و ارتقاء کیفیت فروش، توانستیم سودآوری شرکت را افزایش دهیم که این رشد فروش در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ حدود ۵۵درصد افزایش داشته است. همچنین حدود ۱۳۸ درصد رشد در سود عملیاتی و حدود ۶۳ درصد رشد سود ناخالص را در سال ۹۸ داشته ایم. و امیدواریم در سال ۹۹ فروش شرکت افزایش چشمگیری داشته باشد تا آخر سال سود خوبی به سهامداران محترم خود ارائه نمائیم.

بورس   بورس تهران   قاسم   قاسم ایران   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.