۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس گزارش روز - شنيده ها

نصب پایانه های فروشگاهی توسط مشاغل در سال جاری

نصب پایانه های  فروشگاهی توسط مشاغل در سال جاری
کد: 45943   تاریخ انتشار :۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۸

مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل از نصب پایانه های فروشگاهی توسط مشاغل در سال جاری خبر داد و گفت: با اجرای این قانون، گام مهمی در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی برداشته خواهد شد.

  • به گزارش رسانه مالیاتی ایران، ابراهیم قلی زاده، مدیرکل امور مالیاتی اردبیل در جلسه شورای اداری عنوان داشت: سال ۱۳۹۹ یکی از سال های سرنوشت ساز برای نظام مالیاتی بود که با وجود شرایط کرونا و مشکلات اقتصادی، مردم حضوری پررنگ در پرداخت مالیات ها داشتند و البته برنامه های نظام مالیاتی برای مبارزه با فرار مالیاتی، وصول معوقات و تسریع در رسیدگی به پرونده های مالیاتی باعث شد درآمدهای مالیاتی سازمان در سال ۱۳۹۹ به میزان ۱۰۷ درصد تحقق یابد و در مجموع حدود ۱۹۳ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شد.
  • وی با بیان اینکه این میزان وصولی رشدی معادل ۳۷ درصد نسبت به سال ماقبل آن داشته است، گفت: جا دارد در اینجا از مودیان و همچنین همکاران پرتلاش سازمان که نقش مهمی در به ثمر رسیدن این حماسه اقتصادی داشتند، قدردانی نماییم.
  • مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل، در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: تحقق این شعار، یک تکلیف است و همه همکاران سازمان به عنوان سربازان جبهه اقتصادی باید در این زمینه نقش آفرین باشند.
  • قلی زاده، در بخشی از سخنان خود به سه پروژه مهم نظام مالیاتی اشاره کرد و گفت: برون سپاری نقل و انتقال املاک، ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی و اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، سه برنامه مهم نظام مالیاتی است که با پیگیری و برنامه ریزی صحیح در حال انجام است و باید به همت همکاران سازمان به سر منزل مقصود برسد.
  • وی با تاکید بر اولویت قطعیت پرونده های مالیاتی و ابلاغ آن عنوان کرد: امسال برنامه ریزی های اصولی برای تحقق کامل درآمدهای مالیاتی صورت گرفته که از موارد مهم این برنامه ریزی می توان به تسریع در وصول معوقات مالیاتی، تمرکز بر پرونده‌های بزرگ و مهم مالیاتی و مدیریت صحیح آنها، توجه ویژه به هیات های حل اختلاف مالیاتی و جلوگیری از اطاله دادرسی مالیاتی، تسریع در بررسی تراکنش های بانکی و تداوم بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی اشاره کرد.

بورس   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70