۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بهبود بازار بورس چین قیمت نفت را در بازار آسیا افزایش داد

بهبود بازار بورس چین قیمت نفت را در بازار آسیا افزایش داد
کد: 6714   تاریخ انتشار :۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۵۰

  • قیمتهای جهانی نفت خام در پایان معاملات الکترونیک امروز (جمعه، ١٩ تیرماه) بازار آسیا پس از چند روز کاهش پیاپی، به دنبال رشد ارزش شاخص سهام در بازار بورس چین، افزایش یافت.
  • به گزارش TSEpress  به نقل از خبرگزاری فرانسه از سنگاپور، قیمتهای جهانی نفت خام پس از پشت سر گذاشتن چند روز کاهش، امروز در پایان معاملات الکترونیک بازار آسیا در پی تلاشهای پکن برای حمایت از بازار بورس چین و رشد ارزش شاخص سهام در این بازار، با افزایش همراه شد.
    قیمت نفت خام شاخص دابلیو تی آی آمریکا برای تحویل در ماه اوت با ٤٣ سنت افزایش، ٥٣ دلار و ٢١ سنت برای هر بشکه معامله شد.
    قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال برای تحویل در ماه اوت با ٤٢ سنت افزایش، به ٥٩ دلار و سه سنت برای هر بشکه رسید.
    هر دو شاخص نفت خام برنت و آمریکا نیز در پایان معاملات الکترونیک دیروز (پنجشنبه، ١٨ تیرماه) بازار آسیا نیز افزایش یافته بودند.
    برنارد آو، تحلیلگر بازارهای جهانی در موسسه آی جی مارکتس مستقر در سنگاپور در این باره گفت: برخی نشانه ها حاکی از آن است که سرمایه گذاران بین المللی نسبت به تلاشهای دولت چین برای دستگیری عوامل دستکاری در بازار بورس چین و افزایش ارزش شاخص سهام، خوش بین هستند.
    پس از مشخص شدن جزئیات بسته جدید کمک مالی از سوی آتن برای رهایی از بحران بدهی و مشکلات اقتصادی، امیدواریها نسبت به نتیجه بخش بودن مذاکرات با وام دهندگان بین المللی درباره بحران بدهی یونان، نیز تا حدودی تاثیر مثبتی بر بازارهای جهانی نفت خام داشت. معامله گران بازار نفت همچنین به دقت تحولات مذاکرات هسته ای تهران و کشورهای گروه ١+٥ را زیر نظر دارند.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70