۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 16 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 14 دی ماه

پیش بینی بازار 14 دی ماه
کد: 1256   تاریخ انتشار :۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۲۸

بازار همچنان در رکود فرسایشی

طی  معاملات دیروز، بازار بورس تحت تاثیر انتشار خبر توافق ایران برای انتقال برخی تجهیزات و مواد حساس هسته ای خود به خاک روسیه و رد این خبر از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه بازار با تلاطماتی همراه گردید اما ارزش معاملات در پایان روز، تغییر محسوسی نسبت به روزهای کاری هفته گذشته نداشت .

بازار ارز بعنوان یکی از بازارهای رقیب و از مولفه های تاثیرگذار بر بازار بورس تا ساعات پایانی شنبه با تلاطمات خاصی همراه نگردید از طرفی بازارهای جهانی نیز با توجه به تعطیلات پایان سال میلادی چند روزیست متوقف گردیده از طرفی جلسات کمیسون تلفیق در جهت بررسی بودجه سال 94 کشور از هفته آینده آغاز خواهد گردید بنابراین با توجه به عدم وقوع اتفاقی خاصی در عرصه سیاسی و اقتصادی به نظر نمی رسد بازار فردا چهره ای متفاوت نسبت به روزهای اخیر داشته باشد . طی روز اخیر تنها خبری مبنی بر برنامه دیدار برخی از مسئولین کشورمان با طرف های سعودی در جهت گفتگو بر سر قیمت نفت منتشر گردید که تا زمان انتشار اخباری از نتیجه این مذاکرات نمی توان واکنش خاصی را از سوی بازار  انتظار داشت .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70