۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 23 Apr
#
#
دسته‌بندی نشده

مذاکره برای تعیین وضعیت «بن‌رو»

مذاکره برای تعیین وضعیت «بن‌رو»
کد: 25007   تاریخ انتشار :۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۷

در چارچوب مذاکرات ایدرو و رنو، استفاده از شرکت «بن رو» به‌عنوان آورده طرف ایرانی در حالی مدنظر قرار گرفته که هنوز مشخص نیست آیا این شرکت به‌عنوان رد دیون و بدهی‌های گذشته سایپا به سازمان گسترش واگذار خواهد شد یا اینکه شرکت مذکور ارزشگذاری و از سایپا خریداری می‌شود؟

مدیرعامل سایپا در مورد تعیین وضعیت «بن‌رو» اعلام کرد: در این زمینه مذاکراتی را با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران داشته‌ایم اما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم. در مورد قیمت بن رو نیز به تفاهم نرسیده‌ و مذاکرات هنوز نهایی نشده است. مهدی جمالی می افزاید: همچنین روش‌های مختلفی را برای ارزشگذاری سهام بن‌رو در پیش گرفته‌ایم اما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم. وی با رد اینکه مشخص‌نشدن ارزش سهام بن‌رو و توافق سایپا و سازمان گسترش در این زمینه، علت طولانی‌شدن روند مذاکرات این سازمان با رنو بوده است، گفت: در جریان مذاکرات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با رنوی فرانسه نیستم و از روند این مذاکرات یا دلایل طولانی‌شدن آن اطلاعی ندارم اما مذاکرات سایپا با سازمان گسترش در مورد شرکت بن‌رو هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

بن رو   رنو   سایپا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70
#
#
#
#