۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
تحلیل ها

چهره جدید "حسیر" پس از معاملات بلوکی

چهره جدید
کد: 23298   تاریخ انتشار :۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۳

معامله بلوکی دوم شرکت ریل سیر کوثر در حالی دیروز انجام شد، که خریدار این بلوک ۴۰ درصدی شرکت توسعه طلوع تجارت خلیج فارس از سهامداران قبلی حسیر بود.

به گزارش TSEpress ریل سیر کوثر که در دی ماه امسال روانه بازار فرابورس شد، با اخبار معاملات بلوکی و گزارشات قابل قبول خود، مورد توجه فعالان بازار قرار گرفته است. سهمی که با عرضه در گروه حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات، سهم نمادهای حمل و نقل ریلی را در این گروه افزایش داد. اما در این مدت، مهمترین نکته قابل توجه حسیر انجام دو معامله بلوکی این سهم در قیمتهای ۴۵۰۰ ریال بود، در حالیکه سهم در تابلوی عادی در قیمتهای ۳۰۰۰ تا ۳۳۰۰ ریال در حال نوسان می باشد و ظن بازار از انجام معاملات بلوکی، سبب شده تا سهامداران به رشد قیمتی در نماد عادی نیز امیدوار باشند. بررسی ها نشان می دهد در معاملات بلوکی حسیر خریدار بلوک اول هرمز پرواز پارسیانی بوده است که در ۲۸ دی ماه امسال به ثبت رسیده است و نکته جالب توجه در مورد سهامداران آن، مالکیت ۹۶ درصدی از سوی توسعه طلوع تجارت خلیج فارس می باشد، از سویی دیگر طلوع تجارت که قبلا نیز در ترکیب سهامداران حسیر وجود داشت، با خرید بلوک ۴۰ درصدی دیروز، اینک در واقع سهامدار ۶۷ درصدی ریل سیر کوثر شده است. ۴۷ درصد مستقیم و ۲۰  درصد از طریق مالکیت هرمز پرواز پارسیان.

download

عضویت کانال اخبار بورس اوراق بهادار تهران (Tse Press) در تلگرام

حمل و نقل ریلی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70