۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 26 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

رنو کوئید در آستانه رفتن به ایران‌خودرو

رنو کوئید در آستانه رفتن به ایران‌خودرو
کد: 23060   تاریخ انتشار :۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۵۳

رنو در شرایطی قرار است فعالیت جدید خود در ایران را از اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز کند که به گفته برخی منابع آگاه، محصول ارزان قیمت این شرکت به نام کوئید، در آستانه رفتن به ایران خودرو است. این در شرایطی است که سایپا هم می کوشد تا رنو را برای فرستادن این محصول به خط تولید قانع کند.

به گزارش TSEpress ازآنجاکه بازار خودرو ایران به شدت در انتظار محصولی ارزان و در عین حال با کیفیت است، از مدت ها پیش مذاکراتی میان خودروسازان داخلی و رنو بر سر آن انجام شده و هر بار نیز خبرهایی مبنی بر رفتن کوئید به ایران خودرو و یا سایپا منتشر شده است.
با این حال، طبق آخرین گمانه زنی ها و آن طور که منابع آگاه به خودروکار می گویند، رنو و ایران خودرو بر سر تولید کوئید به توافق رسیده و بنابراین این محصول ارزان و کوچک به احتمال فراوان راهی کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص خواهد شد. منابع آگاه البته تاکید می کنند که هنوز مشخص نیست کوئید با چه امکانات و آپشن هایی راهی ایران خواهد شد، با این حال اگر قرار به عرضه مدلی با کیفیت از این محصول باشد، قیمتی بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان خواهد داشت. این در حالی است که پیش تر گفته می شد کوئید با قیمتی حدود ۲۵ میلیون تومان عرضه و بنابراین به رقیب پراید تبدیل خواهد شد، اما ظاهرا قسمت نیست پراید سایپا رقیبی جدی را به خود ببیند.

ایران خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.