۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 27 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

"مپنا" پس از ۶ ماه بازگشایی می‌شود؟

کد: 22270   تاریخ انتشار :۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۴

نماد معاملاتی "رمپنا" آخرین بار به دلیل برگزاری مجمع عادی سالیانه ازسوی ناظر بازار سهام در تاریخ ۲۷ تیر ماه ۹۵ تا به امروز متوقف می باشد.

به گزارش  TSEpress  با انتشار گزارش‌ حسابرسی شده عملکرد شش ماهه، نماد معاملاتی مپنا پس از ۶ ماه به موعد بازگشایی نزدیک‌تر شد.  پیشتر در خبرها به نقل از معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار شرط بازگشایی نماد های معالاتی متوقف از جمله مپنا انتشار گزارش های برآوردی حسابرسی شده شرکت‌ها عنوان شده بود.

مپنا روز ۵ شنبه هفته ای که گذشت نیز عملکرد حسابرسی نشده ۹ ماهه امسال خود را به بازار اعلام کرد. در این عملکرد ۹ ماهه "رمپنا" توانسته با تحقق ۴۸ درصدی عایدی برآوردی خود در بودجه سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۹۵ مبلغ ۲۵۳ ریال سود به ازای هر سهم کنار بگذارد. سود هر سهم پس از کسر مالیات مپنا در بودجه برآوردی امسال مبلغ ۵۲۳ ریال پیش بینی شده است. مپنا در گزارش ۶ماهه حسابرسی شده خود به ازای هر سهم مبلغ ۱۸۲ ریال عایدی محقق کرده است. حسابرس مپنا تاکید کرده که «صورتهای مالی شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۵ گروه و شرکت اصلی توسط این موسسه یا سایر موسسات حسابرسی ، مورد بررسی قرار نگرفته است.»

download

عضویت کانال اخبار بورس اوراق بهادار تهران (Tse Press) در تلگرام

. . فارس

بازار سرمایه   بورس   مپنا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.