۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 19 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

واکنش مثبت فیات به نتیجه انتخابات ایران

واکنش مثبت فیات به نتیجه انتخابات ایران
کد: 24436   تاریخ انتشار :۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۲۲

انتخاب دوباره دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور ایران در حالی مهمترین واقعه سیاسی هفته جاری به شمار می رود که این موضوع، خوشایند خودروسازان خارجی از جمله فیات ایتالیا نیز بوده است. به گفته یک منبع آگاه، مسوولان فیات از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری استقبال کرده و واکنش مثبتی به انتخاب دوباره روحانی داشته اند.

به گزارش TSEpress  فیات ایتالیا یکی از گزینه های پسابرجامی خودروسازان کشور برای همکاری مشترک به شمار می رود. در این مدت مذاکراتی میان ایران خودرو و فیات صورت گرفته، اما تا به امروز هیچ خبر رسمی مبنی بر حصول توافق میان دو طرف، اعلام نشده است. این در حالی است که یک منبع آگاه به خودروکار می گوید، پیروزی دوباره حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، به مذاق فیاتی ها خوش آمده و این موضوع می تواند روند مذاکرات خودروساز ایتالیایی را با ایران خودرو تسریع کند.
به گفته او، مسوولان فیات با توجه به مذاکرات خود با ایران خودرو، تحولات سیاسی را در ایران دنبال می کنند و از همین رو پیگیر نتایج انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نیز بوده اند. این منبع آگاه تاکید می کند که نتیجه انتخابات اخیر در مجموع پیام مناسب و خوبی را به خودروسازان خارجی ارسال کرده و می توان به حضور برندهای بزرگی در صنعت خودرو ایران امیدوار بود.

ایران خودرو   فیات   

نظرات(1)

  1. موسوی زاده گفت:

    با سلام و عرض ادب،
    ضمن تشکر بابت انتشار این خبر خوب، میخواستم عرض کنم که عبارت “کژدار و مریز” به عبارت ” کج دار و مریز” تغییر پیدا کند به نظرم مناسبت تر است.

    با تشکر.

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70