۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 30 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

سایپا بهترین عملکرد را داشته است

سایپا بهترین عملکرد را داشته است
کد: 36880   تاریخ انتشار :۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۴

دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور گفت: با تحول در رویکرد مدیریت کلان گروه سایپا، این مجموعه بهترین عملکرد را در زمینه تولید محصولات در میان خودروسازان داخلی در چند ماه گذشته و به ویژه در شهریورماه گذشته داشته است.

  • به گزارش TsePress آرش محبی‌نژاد افزود: آمارهای تولیدی نشان می‌دهد گروه خودروسازی سایپا در شش ماهه نخست امسال بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید کرده و در زمینه شکست دادن محدودیت‌ها و تحریم‌ها، نسبت به سایر خودروسازان داخلی موفق‌تر بوده است.
  • وی با اشاره به گزارش منتشر شده عملکرد خودروسازان در شهریورماه گفت: در نتیجه تحریم ها و ایجاد محدودیت‌های اقتصادی و بین‌المللی، آمار تولیدی کل خودروسازان نسبت به شهریورماه ۹۷ کاهش دارد اما سایپا موفق شده با غلبه بر مشکلات، رشد منفی کل تولید خودرو در کشور را کمتر کرده و خود را به روزهای رونق نزدیک‌تر کند.
  • به گفته محبی‌نژاد حرکت سایپا در زمینه افزایش تولید و بومی‌سازی قطعات پیشرفته، زمینه رونق کسب و کار شرکت‌های تأمین‌کننده این گروه را فراهم کرده است.
  • دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور با اشاره به شتاب‌گرفتن روند تولید محصولات سایپا در یک ماهه گذشته گفت: با توجه به افزایش تولید خودرو در کشور در نیمه دوم امسال، پیش بینی می‌شود رشد تولید محصول در سایپا با افزایش چشمگیری در ماه‌های آتی مواجه شود.
  • وی با اشاره به افزایش بیش از ۴۸ درصدی تولید سایپا در شهریور ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ادامه داد: موفقیت سایپا در زمینه افزایش تولید و رونق‌بخشی به فعالیت قطعه‌سازان زنجیره تأمین در حالی صورت گرفته که سایر خودروسازان داخلی با کاهش تولید مواجه بوده‌اند و امیدواریم روند رو به رشد سایپا همچنان ادامه داشته باشد.

بورس تهران   خساپا   سایپا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.