۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 3 May
#
#
اخبار اقتصادی بورس

مدیرعامل پست بانک: دغدغه اصلی بانک، مشتری‌ مداری و تجهیز منابع است

مدیرعامل پست بانک: دغدغه اصلی بانک، مشتری‌ مداری و تجهیز منابع است
کد: 37538   تاریخ انتشار :۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۳

دکتر شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران درجلسه شورای مدیران گفت: دغدغه اصلی همه مجموعه بانک مشتری‌مداری و تجهیزمنابع برای افزایش سودآوری و ارتقاء جایگاه آن است.

  • به گزارش TsePress روابط عمومی پست بانک ایران، شیری تصریح کرد: همه باید متحد و یکدل شویم تا پایان سال به اهداف تعیین شده برسیم. وی افزود: طرح‌های بانکی که در هیأت مدیره تصویب می‌شود همه باید کمک کنیم تا به نحو مطلوب اجرا شده و مشتریان بانک به ویژه روستائیان نیز از آن بهره‌مند شوند.
  • شیری تأکید کرد: براساس نظرسنجی‌های انجام‌شده از واحدهای اجرائی،‌ کارکنان این واحدها به این باور رسیده‌اند که احصاء مسائل و مشکلات استان‌ها و تلاش و تسریع مدیران ستادی در حل آنها می‌تواند در ارتقاء شاخص‌های مالی و اقتصادی بانک مؤثر باشد. مدیرعامل پست بانک ایران عنوان کرد: نیروی انسانی یکی از سرمایه‌های اصلی بانک است که باید با ارائه آموزش های مؤثر و کاربردی، انحراف‌ها و خطاها را به حداقل رسانده و از ظرفیت‌ها و توان آنها به خوبی استفاده کنیم.
  • وی با اشاره به جدیت عمومی در انجام فعل خواستن در همه ارکان پست‌بانک‌ایران اظهارداشت: این بانک یک سازمان تخصصی است و باید منافع سازمان تنها میثاق همه ما باشد و برای ارتقاء جایگاه آن به ویژه در ایام پایانی سال تلاش مضاعفی داشته باشیم.

بورس تهران   پست بانک ایران   وپست   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.