۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 29 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پرداخت الکترونیک سامان بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزار فروشگاهی را خرید

پرداخت الکترونیک سامان بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزار فروشگاهی را خرید
کد: 44403   تاریخ انتشار :۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵

این شرکت پس از بررسی‌های دقیق و شناسایی نیازهای بازار و برای تکمیل و توسعه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک ۵۱درصد از سهم‌الشرکه شرکت نرم‌افزاری کیان نور رایانه را خریداری کرد.

  • به گزارش گروه خبری «اخبار بورس»و به نقل از راه پرداخت، شرکت پرداخت الکترونیک سامان در راستای فعالیت‌های شرکت و به‌منظور توسعه در خدمات الکترونیکی در یکی از بزرگترین شرکت‌های نرم‌افزاری صنعت خرده‌فروشی سرمایه‌گذاری کرد.
  •  این شرکت پس از بررسی‌های دقیق و شناسایی نیازهای بازار و برای تکمیل و توسعه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک ۵۱درصد از سهم‌الشرکه شرکت نرم‌افزاری کیان نور رایانه را خریداری کرد.
  • تلاش سپ برای گسترش خدمات جدید، نوآوری در صنعت پرداخت و همچنین جذب نیروهای خلاق، جوان و کارآمد ایرانی برای پیشبرد اهداف حوزه پرداخت الکترونیک نام آن را در این بازار شناخته شده کرده و حالا توانسته با همکاری دو جانبه با شرکت نرم‌افزاری کیان، نقش خود را در صنعت خرده‌فروشی نیز تثبیت کند.
  • شرکت نرم‌افزاری کیان نور رایانه در همه‌ی این سال‌ها با بهره‌گیری از نیروی متخصص ایرانی ارایه‌کننده آخرین دستارودهای تکنولوژی و نرم‌افزاری در صنعت خرده‌فروشی بوده و توانسته بازار نرم‌افزارهای فروشگاهی فروشگاه‌های زنجیره‌ای را با حضور خود بی‌رقیب کند و به طور انحصاری بهترین و کارآمدترین نرم‌افزارهای فروشگاهی را به بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور ارایه کند.
  • هم‌اکنون کارشناسان بر این عقیده هستند که با شراکت مهم و تاثیرگذار پرداخت الکترونیک سامان و کیان نور رایانه تحول بزرگی در صنعت خرده‌فروشی اتفاق می‌افتد و مشتری‌های کلان با اطمینان بیشتری استفاده خود از خدمات پرداخت را گسترش می‌دهند و مشتری‌های خرده‌فروش و کوچک‌تر هم با اطمینان از سابقه‌ی سپ به‌راحتی به استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی کیان روی می‌آورند.

بورس   پرداخت الکترونیک   سپ   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.