۴ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 23 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

آخرین تغییرات در هیات مدیره پست بانک

آخرین تغییرات در هیات مدیره پست بانک
کد: 13171   تاریخ انتشار :۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲

خبرنگار نسیم اطلاع یافت که  دوعضو هیات مدیره ازترکیب هیات مدیره پست بانک خداحافظی کرده اند.

به گزارش TSEpress   به نقل از نسیم،فریبرز شعبانی و علی  نعمتی  دو عضوی بوده اند که در روز های اخیر  از قطار هیات مدیره پست بانک پیاده شده اند.

در حال حاضر،"محمود حسن زاده" ریاست هیات  مدیره،"خسرو فرحی" مدیر عامل و"غلامحسین صباغی" سه فردی هستند که درترکیب هیات مدیره بانک مذکور مشغول به فعالیت هستند.

ازقرار معلوم،"فریبرز شعبانی"به دلیل بازنشستگی ازترکیب هیات مدیره این بانک وداع کرده اما از علت خداحافظی "علی نعمتی" از مسند هیات مدیره این بانک اطلاعی  در دست نیست.

طبق اطلاع،"حسین مهرانی"معاون سابق فناوری نوین بانک مرکزی و"جمشیدی" دو فردی بوده که به عنوان جایگزینان   دو عضو قبلی به بانک مرکزی  معرفی شده اند اما همچنان تاییدیه آنها از  ساختمان لاجوردی  بانک مرکزی به بانک پست ابلاغ نشده است.

"محمود حسن زاده"رئیس کنونی هیئت مدیره که از آذرماه سال 80 تا اسفندماه سال 84 ریاست هیئت مدیره و مدیریت عاملی این بانک را بر عهده داشت،یک بار دیگر در آذر 93 تا مرداد 94 همزمان هر دو مسئولیت را در اختیار داشت تا اینکه مردادماه سالجاری،با آمدن خسرو فرحی کرسی مدیرعاملی خود را به نامبرده واگذارکرد.

پست بانک،بانک مشمول اصل 44  به عنوان یکی از بانک‌های نیمه دولتی محسوب شده  که محوریت کارکرد آن مبتنی بر بانکداری خرد بوده و فعالیت خود را از سال 1375 به صورت رسمی کلید زده  است

درحال حاضر این بانک دارای 14 هزار دفتر و باجه بانکی  و  406 شعبه درسراسر کشور است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219