۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

ادامه روند افزایشی تولید سنگ آهن در جهان

ادامه روند افزایشی تولید سنگ آهن در جهان
کد: 4333   تاریخ انتشار :۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۰

چکیده: شرکت معدنی انگلیسی-استرالیایی «ریوتنتو» اعلام کرد که علیرغم کاهش بیش از 50 درصدی قیمت سنگ‌آهن طی یکسال گذشته، تولید خود را طی سه ماهه اولی سال 2015 با 12 درصد افزایش، به 74.7 میلیون تن رسانده است .

به گزارش TSEpress   به نقل از ارانیکو  به نقل از تایمز مالی، شرکت معدنی انگلیسی-استرالیایی «ریوتنتو» اعلام کرد که علیرغم کاهش بیش از 50 درصدی قیمت سنگ‌آهن طی یکسال گذشته، تولید خود را طی سه ماهه اولی سال 2015 با 12 درصد افزایش، به 74.7 میلیون تن رسانده است . ارقام منتشره برای سه ماهه اول سالجاری کمتر از میزان پیش‌بینی شده کارشناسان بوده و شامل تولید معادنی که شرکت ریوتنتو در آنها سهیم می‌باشد نیز،‌ می‌گردد. این شرکت همچنان تاکید کرد که بر هدف خود مبنی بر تولید 350 میلیون تن سنگ‌آهن برای سال 2015 پافشاری خواهد کرد. بهای سنگ‌آهن در معاملات مدت‌دار از 130 دلار به حدود 51 دلار در هر تن تنزل یافته است. کاهش تقاضا برای واردات از سوی چین، بزرگترین وارد کننده سنگ‌آهن جهان محسوب می‌شود، و همچنین افزایش بیسابقه تولید از سوی شرکتهای معدنی عمده، باعث سقوط بهای این فرآورده معدنی طی ماههای اخیر شده‌است. مدیر عامل شرکت ریوتینتو اظهار داشت که که شرکتش مصمم به ادامه سیاستهای خود برای تولید با هزینه کمتر و کسب سهم بیشتر از بازار می‌باشد.
 

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70