۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

ازسرگیری روابط دومین شرکت حمل ونقل دریای جهان با ایران

ازسرگیری روابط دومین شرکت حمل ونقل دریای جهان با ایران
کد: 14650   تاریخ انتشار :۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۱

دومین شرکت بزرگ حمل و نقل دریایی کانتینری جهان، حمل و نقل مستقیم کالا به ایران را از سر گرفت.

  به گزارش  TSEpress  و به نقل از هلنیک شیپینگ، شرکت MSC، دومین شرکت بزرگ دریایی حمل و نقل کانتینری در جهان فعالیت خود را در مسیرهای دریایی با مبدأ و مقصد ایران از سر گرفت.

تا پیش از سال 2012، ایران حجم قابل توجهی از واردات خود را از طریق خطوط حمل و نقل دریایی بین المللی تأمین می کرد اما پس از اعمال تحریم‌های غرب علیه ایران و محدود شدن شرکت های خارجی در همکاری با کشورمان، این روند به سمت حمل و نقل جاده‌ای و همچنین ناوگان دریایی داخلی تغییر جهت داد.

شرکت سوئیسی MSC اعلام کرده است که در روز 31 دسامبر اولین کشتی این شرکت در بندرعباس پهلو گرفته است و این اقدام راه را برای افزایش همکاری با کشورمان هموار خواهد کرد.

این شرکت از سال 2012 همکاری خود با ایران را متوقف کرده بود و از سال 2014 نیز از طریق اشخاص ثالث و برخی واسطه ها همکاری هایی را با ایران داشته است.

در آگوست سال گذشته دو شرکت CMA CGM فرانسه، سومین شرکت حمل و نقل دریایی بزرگ جهان، و شرکت  اورگرین تایوان، چهارمین شرکت بزرگ حمل و نقل دریایی بین المللی،‌ فعالیت خود در ایران را از سر گرفتند.

    منبع : خبرگزاری فارس

اقتصاد   حمل و نقل   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70