۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

استماع نظرات امضاکنندگان تفحص ازشرکت مخابرات با حضور وزیر ارتباطات

استماع نظرات امضاکنندگان تفحص ازشرکت مخابرات با حضور وزیر ارتباطات
کد: 4540   تاریخ انتشار :۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۳۹

سخنگوی کمیسیون صنایع ومعادن مجلس با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون متبوعش نقطه نظرات امضاکنندگان تفحص ازشرکت مخابرات با حضور مدیر عامل این شرکت و وزیر ارتباطات مطرح و استماع شد،گفت: رای گیری برای انجام تفحص از شرکت مخابرات ایران به جلسه آتی کمیسیون صنایع ومعادن موکول شد.

به گزارش TSEpress   روح الله عباسپور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در تشریح دستور کار جلسه امروز کمیسیون صنایع ومعادن مجلس گفت: بررسی ضرورت انجام تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران در دستور کار کمیسیون صنایع ومعادن قرار داشت که این موضوع در حضور مدیر عامل شرکت مخابرات و وزیر ارتباطات و فناوری مطرح و امضاکنندگان طرح تفحص از شرکت مخابرات نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

نماینده مردم نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای شورای اسلامی افزود: پس از استماع نظرات متقاضیان تفحص از شرکت مخابرات مدیرعامل این شرکت و وزیر ارتباطات و فناوری توضیحاتی را در راستای مطالب مطرح شده ارائه کردند که در نهایت رای گیری در رابطه به این موضوع به جلسه آتی کمیسیون موکول شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع ومعادن مجلس با اشاره به محورهای تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات،تصریح کرد: میزان انطباق واگذاری شرکت مخابرات ایران با موازین قانونی و بررسی شیوه واگذاری،جایگاه شرعی و قانونی ودایع و سپرده های مردم در شرکت مخابرات در ساختار مالی و مالکیتی شرکت مذکور،عدم اجرای مصوبات مربوط به کارگزاران روستایی،بررسی رعایت ضوابط قانونی در تعیین تعرفه ارائه خدمات و دیگر اقدامات  شرکت ها و نحوه فروش اموال شرکت مخابرات و شرکت های تابعه از جمله محورهای تحقیق وتفحص از شرکت مخابرات ایران است.

عباسپور با اشاره به حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن نیز گفت: در ادامه وزیر صنعت،معدن و تجارت با حضور در کمیسیون صنایع ومعادن به تشریح برنامه های این وزارتخانه در سال  1394در بخش صنعت پرداخت و دستور بعدی که طرح سوال از وزیر صنعت بود به جلسات آتی کمیسیون موکول شد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70