۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 27 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

اعلام قیمت وزمان ورود خودروهای آتی ایران

اعلام قیمت وزمان ورود خودروهای آتی ایران
کد: 8254   تاریخ انتشار :۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۶

به گزارش TSEpress  و به نقل از دنیای اقتصاد، مشتریان ایرانی در حالی این روزها انتظار ورود خودروهای با کیفیت و به روز دنیا را به کشور می‌کشند که ایران‌خودرو قرار است امروز نام، زمان ورود و قیمت محصولات آینده خود را اعلام کند.

آن طور که خبر می‌رسد، مسوولان ایران‌خودرو تصمیم گرفته‌اند برای روشن شدن اذهان عمومی (بابت تولید و عرضه خودروهای خارجی جدید در کشور)، نه‌تنها نام، بلکه قیمت و زمان ورود آنها را نیز مشخص کنند.

به گفته منابع آگاه، در لیستی که فردا اعلام می‌شود، نام محصولاتی از خودروسازانی مانند پژو، رنو، فولکس واگن، اشکودا و سوزوکی قرار دارد و در این بین ظاهرا سهم دو قلوهای فرانسوی بیش از سایر خودروسازان است.

بر این اساس ظاهرا ایران‌خودرو چهار محصول از پژو و دو محصول از رنو را روانه بازار کشور خواهد کرد که در این بین، ورود خودروهایی مانند پژو 2008، پژو 307، رنو کوئید و رنو کلیو4 قطعی است.

در مورد خودروهای سوزوکی نیز گفته می‌شود که سلریو و سوئیفت در آینده راهی خطوط تولید ایران‌خودرو خواهند شد و به احتمال فراوان در سایت خراسان این شرکت به تولید می‌رسند. در این بین ظاهرا سلریو محصولی نسبتا ارزان قیمت است و به شرط بالا نرفتن هزینه‌های تولید، در بازه قیمتی زیر 30 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

اما ایران‌خودرویی‌ها امروز احتمالا از نام و قیمت محصولات آلمانی خود نیز پرده بر خواهند داشت تا مشخص شود کدام خودرو فولکس واگن راهی ایران خواهد شد. پیش تر گفته شده بود که مدل تیگوان فولکس راهی ایران خواهد شد و حالا باید منتظر ماند و دید این شاسی‌بلند معروف میهمان ایران‌خودرو می‌شود یا محصولی دیگر از خودروساز آلمانی به کیلومتر 14 جاده مخصوص می‌آید.

اما در ایران‌خودرو صحبت از اشکودا نیز هست، اشکودایی که البته زیرمجموعه فولکس واگن به‌شمار می‌رود و احتمالا نام و قیمت و زمان ورود محصولات این شرکت به ایران نیز امروز از سوی آبی‌های جاده مخصوص اعلام خواهد شد.

به اعتقاد کارشناسان، هدف ایران‌خودرو از اعلام نام و قیمت و زمان ورود محصولات آینده‌اش، تحرک بخشیدن به بازار است، چه آنکه از قرار معلوم، بیشتر این خودروها حداقل 18 ماه دیگر و با قیمت‌هایی بالا میهمان ایران خواهند شد؛ بنابراین شاید مشتریان پس از کسب اطلاع از قیمت و زمان عرضه آنها، تحریم فعلی بازار را بشکنند و به سراغ خودروهای داخلی فعلی بروند.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219