۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

با افزایش فعالیت پالایشگاههای گاز تولید گوگرد کشور از مرز ٩٠٠ هزار تن گذشت

با افزایش فعالیت پالایشگاههای گاز تولید گوگرد کشور از مرز ٩٠٠ هزار تن گذشت
کد: 2112   تاریخ انتشار :۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۰۵

  • شرکتهای پالایش گاز کشور در ١٠ ماه امسال، بیش از ٩٠٧ هزار تن گوگرد تولید کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ١٤ درصد رشد داشته است.
  • به  گزارش TSEpressمعاون عملیات شرکت ملی گاز ایران در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این که در ١٠ ماه پارسال، بیش از ٧٩٤ هزار تن گوگرد در شرکتهای پالایشی (پالایشگاههای پارس جنوبی، خانگیران و ایلام،) تولید شده است، افزود: در بازه زمانی یادشده امسال تولید گوگرد افزایش یافته و به ٩٠٧ هزار تن رسیده است. عبدالحسین ثمری اظهار کرد: شرکتهای پالایش گاز کشور در ١٠ ماه امسال، همچنین بیش از ٢١ میلیون و ٩٩٩ هزار مترمکعب میعانات گازی را با هدف عرضه به بازارهای جهانی تولید کرده اند که این میزان در مدت مشابه پارسال بیش از ٢٠ میلیون و ١٤٧ هزار مترمکعب بوده است. وی یادآور شد: در بازه زمانی یاد شده، بیش از یک میلیون و ٦٣٦ هزار متریک تن ال پی جی و یک میلیون و ٢٢٧ هزار متریک تن اتان نیز تولید شده که این مقدار در ١٠ ماه پارسال، ٧٣٠ هزار متریک تن LPG و یک میلیون و ٢٢٥ هزار متریک تن اتان بوده است. به گفته معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران، پالایشگاه بیدبلند در ١٠ ماه امسال، بیش از سه میلیارد مترمکعب گاز و پالایشگاه فجر جم نیز بیش از سه میلیارد مترمکعب گاز از خط پنجم سراسری دریافت کرده اند. ثمری ادامه داد: دریافت گاز از خط پنجم سراسری برای ارسال به پالایشگاههای فجر جم و بیدبلند، شاهد افزایش روزانه ٣,٥٨ میلیون مترمکعب نسبت به مدت مشابه پارسال بوده است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70