۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بهره برداری از فاز سه پالایشگاه آبادان

  بهره برداری از فاز سه پالایشگاه آبادان
کد: 324   تاریخ انتشار :۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۵۶

  • به گزارش شانا:
  • اهواز به عنوان هفتمین کلانشهر کشور پایان بهمن ماه با بهره برداری از فاز سه پالایشگاه آبادان از بنزین یورو ٤ بهره مند می شود.
  • معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در این باره به خبرنگار شانا گفت: امیدواریم تا پایان بهمن ماه امسال واحدهای توسعه ای پالایشگاه آبادان به مدار بهره برداری وارد شود.به گفته شاهرخ خسروانی اهواز هفتمین کلانشهر کشور است که تحت پوشش بنزین یورو ٤ قرار می گیرد. او با اشاره به کلانشهر شیراز به عنوان آخرین شهری که در انتظار توزیع بنزین یورو ٤ قرار دارد، اظهار کرد: برنامه ریزی شده که از بنزین یورو ٤ وارداتی برای توزیع در سطح شهر شیراز استفاده شود که تا پایان سال این مهم محقق می شود. وی با بیان این که آلودگی کلانشهر شیراز نسبت به شهرهای دیگر کمتر است، افزود: مصرف بنزین این شهر بیش از دو میلیون لیتر در روز است که با انجام اقدامات لازم به زودی تحت پوشش بنزین یورو ٤ قرار می گیرد. افزایش ذخایر بنزین تا پایان سال  خسروانی گفت: به منظور افزایش ذخایر و توزیع بنزین یورو ٤ در شهرهای آلوده، پیش بینی های لازم انجام شده است. او تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به آخر سال و شروع تعطیلات سال جدید و به دلیل توزیع بنزین یورو ٤ در کلانشهرهای باقی مانده کشور، این مهم محقق می شود. به گفته این مقام مسئول هم اکنون تولید داخلی بنزین کشور حدود ٦٢ میلیون لیتر است که بیش از ١٨ میلیون لیتر آن بنزین یورو ٤ است. به گزارش شانا، با اتمام طرحهای افزایش ظرفیت و کیفیت پالایشگاههای اصفهان، لاوان و بندرعباس و با روی کار آمدن فاز نخست پالایشگاه بندرعباس از واردات بنزین بی نیاز خواهیم شد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70