۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تناقض قیمت و کیفیت خودرو با ستاد ویژه بهبود کیفیت خودرو حل نمی شود

تناقض قیمت و کیفیت خودرو با ستاد ویژه بهبود کیفیت خودرو حل نمی شود
کد: 8522   تاریخ انتشار :۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۰۵

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت خودرو داخلی با کیفیت آن همخوانی ندارد، گفت: ستاد ویژه بهبود کیفیت خودرو که از سوی وزیر صنعت تشکیل شده، تنها پاسخگوی نیازهای کوتاه مدت است و برای بلندمدت باید برنامه دیگری اتخاذ کرد.

 به گزارش TSEpress  مؤید حسینی صدر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه قیمت خودرو داخلی با کیفیت کنونی قابل دفاع نیست، گفت: شرایط حاکم بر تولید و فروش خودرو رضایت مردم را جلب نکرده است بنابراین برای بهبود اوضاع باید اقدامات فوری انجام شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره با تاکید بر این نکته که اقدامات فوری در کنار اقدامات میان مدت و بلند مدت جوابگو می باشد، افزود:اقدامات کوتاه مدت شامل کارهایی می شود که رضایت مردم را جلب کرده و  رغبت مردم برای خرید خودرو داخلی افزایش یابد که شامل ارائه  تسهیلات ارزان قیمت، کاهش قیمت خودرو و بهبود کیفیت خودرو می شود.

عمر خودروهای فعلی سرآمده است

حسینی صدر با بیان این نکته که خودروهای کنونی در درازمدت سلیقه مشتریان را جلب نمی کند، ادامه داد: این خودروها دیگر عمرشان پایان یافته، بیش از این نمی توان این خودروها را به مردم ارائه و فروخت و مدل همگی باید تغییر یابد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزیر صنعت باید از ابتدای فعالیت خود معاون امور خودرو انتخاب می کرد، تصریح کرد:تشکیل فوری ستاد ویژه بهبود کیفیت خودرو تنها در کوتاه مدت مفید است و برای بلندمدت باید برنامه دیگری اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور تشکیل ستاد ویژه تحول و بهبود کیفیت در صنعت خودرو را داده است، این ستاد متشکل از تمام ذی‌نفعان صنعت خودرو و یک تیم پایشگر از سوی وزارت صنعت است و همه اشکالات ذاتی و عارضی این صنعت را کاملا پایش خواهد کرد تا اشکالی دیگر بروز نکند.

این ستاد به زودی تشکیل جلسه خواهد داد و این موضوع را زیر نظر معاون وزیر پیگیری خواهد کرد، که گزارش‌ها به شخص وزیر و ستاد فرستاده خواهد شد و طبق این دستور فوری وزیر قطعا اوایل هفته تشکیل جلسه خواهد داد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219