۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

توزیع روزانه١٦میلیون لیتر بنزین یورو ٤

توزیع روزانه١٦میلیون لیتر بنزین یورو ٤
کد: 594   تاریخ انتشار :۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۱

  • روزانه ١٦ میلیون لیتر بنزین با استاندارد یورو ٤ در کلانشهرهای تکلیف شده به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی توزیع می شود.
  • به گزارش TSEpressمدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به خبرنگار شانا، گفت: تهران، کرج، اراک، اصفهان، تبریز و مشهد، کلانشهرهایی هستند که هم اکنون  بنزین یورو به گزارش ٤ با مقادیر مختلف در آنها توزیع می‌شود. سید ناصر سجادی، اظهارکرد: هم اکنون روزانه ١٠ میلیون لیتر از این فرآورده در تهران، دو میلیون لیتر در اصفهان، ١,٢ میلیون لیتر در کرج، همچنین یک میلیون لیتر در اراک، ١.٢ میلیون لیتر در مشهد و ٧٥٠ هزار لیتر نیز در تبریز توزیع می‌شود. وی گفت: شیراز و اهواز نیز دیگر کلانشهرهایی هستند که با بهره‌برداری از واحد بنزین سازی پالایشگاه آبادان، تا پایان امسال، همزمان با شهر آبادان تحت پوشش توزیع بنزین یورو ٤ قرار می‌گیرند. توزیع روزانه ٩ میلیون لیتر نفت گاز یورو ٤ مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره توزیع نفت گاز یورو ٤ نیز گفت: هم اکنون روزانه مقادیر مختلفی از این فرآورده نفتی در  کلانشهرهای تهران، اصفهان، کرج، اراک و مشهد توزیع می‌شود. به گفته سجادی مقدار نفت گاز توزیعی در تهران در بخش حمل و نقل، ٢,٥ میلیون لیتر در روز و در اصفهان نیز ١.٧ میلیون لیتر در روز است. وی تصریح کرد: در کرج نیز روزانه ٧٢٠ هزار لیتر و در اراک ٢,٣ میلیون لیتر در روز نفت گاز یورو ٤ در بخش حمل و نقل آن توزیع می‌شود. مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان این که در مشهد نیز میزان توزیع این فرآورده (نفت گاز یورو ٤) ٣٠٠ هزار لیتر در روز است، افزود: در شهر قم نیز روزانه ١,٥ میلیون لیتر نفت گاز یور ٤ توزیع می شود.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70