۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

دفاعیات عجیب بابک زنجانی خطاب به مردم

دفاعیات عجیب بابک زنجانی خطاب به مردم
کد: 9645   تاریخ انتشار :۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۱

بابک زنجانی همزمان با شروع دادگاه مدتیست به رسانه های رسمی برگشته و اخبار مرتبط با او منتشر می شود؛ اما قابل توجه اینکه فعالیت فیسبوکی این متهم شدت گرفته و پا به پای جلسات دادگاه، صفحه مجازی که به نام وی فعال است به روز می شود.

به گزارش TSEpress  به نقل از انتخاب، تنوع مطالب این صفحه از جمله بهره گیری از قالب کاریکاتور، عکس و مقاله می تواند نشانه ای بر فعال بودن تیم رسانه ای بابک زنجانی باشد. همزمان با دومین جلسه دادگاه (12مهر) در فیسبوک این متهم اقتصادی عکس های وی در دادگاه منتشر شد که همراه با آن، 'دلیل خنده بابک زنجانی در دادگاه توضیح داده شد' و مانند یک بیانیه رسمی در این صفحه آمده است: 'به اطلاع می رساند که دلیل خنده آقای زنجانی و وکیل ایشان حین قرائت کیفرخواست، مسلما خنده دار بودن اتهامات وارده بوده و دلیل دیگری نداشته است.' خبرگزاری ایرنا اما ، امروز مطلب جدید فیسبوک بابک زنجانی را تحت عنوان مقاله ای مفصل و با قلم فردی که نام 'حداد' را برای خود انتخاب کرده با عنوان 'به کجا می رویم' درج کرده است. نویسنده که به نظر می رسد خود بابک زنجانی باشد، در مطلبی جسارت آمیز خطاب به مردم مدعی شده است: مردمی که با شنیدن اخبار زنجانی هیجان زده می شوند به دنبال عدالت نبوده و بلکه تشنه انتقام هستند.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70