۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

راه اندازی آزمایشی سایت صندوق توسعه بازار

راه اندازی آزمایشی سایت صندوق توسعه بازار
کد: 5315   تاریخ انتشار :۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۳

به گزارش TSEpress    به نقل از ملت بازار، علی نقوی مدیرعامل مرکز مالی ایران با اعلام این خبر گفت: اطلاعات منتشر شده در این سایت بر پایه مقررات مدونی است که سایر صندوق ها ملزم به انتشار آن هستند. بر این اساس در این سایت آخرین اطلاعات در خصوصNAV صندوق، ترکیب دارایی های صندوق و... لحاظ شده است.

نقوی خاطر نشان کرد: هم اکنون ارزش دارایی های صندوق توسعه بازار 609 میلیارد تومان، نرخ صدور هر واحد 86 هزار و 700 تومان و قیمت ابطال هر واحد 85 هزار و 976 تومان است.

مدیرعامل مرکز مالی ایران اظهار داشت: تعداد سهامداران حقوقی این صندوق تا پیش از تاریخ 15 دی 93 که اداره صندوق به مرکز مالی ایران سپرده شود، 24 سهامدار بود که طی این مدت 2 سهامدار به جمع سهامداران صندوق اضافه شده که باعث افزایش ارزش دارایی های صندوق شده است.

نقوی گفت: سایت صندوق توسعه بازار به نشانی www.cmdfund.ir به طور آزمایشی با هدف سرعت در اطلاع رسانی عملکرد صندوق به منظور شفافیت راه اندازی شده و فرآیندهای تکمیلی آن همچنان در حال انجام است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70