۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

رفع تمامي موانع بانك صادارت در گشايش اسناد اعتباري ارزي

رفع تمامي موانع بانك صادارت در گشايش اسناد اعتباري ارزي
کد: 18221   تاریخ انتشار :۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۰۷

بانك‌هاي ايران به شبكه جهاني سوئيفت متصل بوده و كارگزاري‌هاي بانك صادارت ، بدون مشكلي در حال فعاليت هستند. و به ضرس قاطع مي گويم اعتبارات اسنادي در نقاط مختلف دنيا از جمله در كشورهاي آسيايي ، اروپايي و آفريقايي گشايش شده و در حال طي كردن مسير خودش است.

  به گزارش  TSEpress  كارگزاران بانك صادارت در  تمامي نقاط دنيا فعال بوده و در حال گشايش اسناد اعتبارات ارزي هستند.
قائم مقام مدیر عامل بانك صادرات در گفت‌وگو با بانكداري ايراني اظهار كرد: بانك‌هاي ايران به شبكه جهاني سوئيفت متصل بوده و كارگزاري‌هاي بانك صادارت ، بدون هرگونه مشكلي در حال فعاليت هستند. و به ضرس قاطع مي گويم اعتبارات اسنادي در نقاط مختلف دنيا از جمله در  كشورهاي آسيايي ،  اروپايي و آفريقايي  گشايش شده و در حال طي كردن مسير خودش است.
محمدرضا عرفاني افزود :  اما اين رفع مشكل براي همه بانك‌ها بطور يكسان نيست ، زيرا مشكلات سوئيفت نمي تواند يك شبه حل شود و  مديران بانك مركزي و دستگاه ديپلماسي كشور در تلاش همه جانبه هستند تا بتوانند مشكلات را برطرف كنند و توفيقاتي نيز در اين بين داشتند، هرچند تا نهايي شدن رفع مشكلات به زمان بيشتري نياز است.
عضو هيات مديره بانك صادرات در ادامه در خصوص مصوبه اخير مجلس مبني بر بانكداري بدون ربا ، گفت:  بانك صادارت دستورالعمل‌هاي بانك مركزي را اجرا مي كند زيرا بانكها موظفند هرگونه ابلاغيه اي كه از سوي بانك مركزي صادر شود را عملياتي كنند،  اما  دورنماي بانكداري اسلامي در ايران بسيار روشن بوده  و  ترديد ندارم كه آينده  درخشاني را در نظام بانكداري كشور شاهد خواهيم بود.

بانک صادرات   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70