۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

سه شنبه؛زمان تصمیم‌گیری نهایی درخصوص تفحص از شرکت مخابرات و وزارت ارتباطات

سه شنبه؛زمان تصمیم‌گیری نهایی درخصوص تفحص از شرکت مخابرات و وزارت ارتباطات
کد: 4755   تاریخ انتشار :۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۵۰

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از تصمیم‌گیری نهایی در خصوص تفحص از شرکت مخابرات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته جاری خبرداد.

  به گزارش TSEpress   روح‌الله عباسپور درگفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس در هفته جاری،از تصمیم‌گیری نهایی درخصوص تفحص از شرکت مخابرات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درهفته جاری خبر داد.

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مخابرات از بخش دولتی به بخش شبه دولتی واگذار شده است، افزود:واردات بی رویه تجهیزات مخابراتی از خارج کشور،نامشخص بودن تکلیف بیمه کارگزاران مخابرات روستایی، تخلفات برخی اپراتورها، واگذاری برخی خطوط بدون انجام مراحل قانونی از محورهای تحقیق و تفحص از این شرکت به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه تفحص از شرکت مخابرات و همچنین وزارت ارتباطات و فناوری برای روشن شدن عملکرد این شرکت و وزارت‌خانه در دستور کار مجلس قرار دارد، تصریح کرد: سه شنبه (22 اردیبهشت) زمان تعیین تکلیف تفحص ازشرکت مخابرات و همچنین وزارت ارتباطات و فناوری با رای نمایندگان مشخص خواهد شد.

استماع گزارش نعمت زاده در بخش صنعت

این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری دستور کار دیگر کمیسیون صنایع و معادن مجلس در هفته جاری، از حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در این کمیسیون خبر داد و گفت: استماع گزارش وزیر  صنعت، معدن و تجارت درخصوص برنامه‌های این وزارتخانه در بخش صنعتاز مهم ترین مباحثی مورد بحث این هفته کمیسیون خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: وزیر صنعت، معدن و تجارت هفته جاری همچنین به سوالات برخی نمایندگان در حوزه های مرتبط با صنعت نیز پاسخ خواهد داد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70