۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

سکاندار شستا مشخص شد

سکاندار شستا مشخص شد
کد: 6275   تاریخ انتشار :۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۰۳

به گزارش TSEpress به نقل از خبرگزاری فارس، هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی پس از بررسی افراد منتخب برای جانشینی فیاض بخش طی امروز (سه‌شنبه) به این نتیجه رسید که محمد سعیدی معاون امور بین‌الملل این شرکت و از بدنه شستا مدیریت بزرگترین هلدینگ کشور را که حدود 10 درصد ارزش بازار بورس در اختیار دارد و هم‌اکنون به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران بازار سرمایه محسوب می‌شود، انتخاب کند.

براساس این گزارش، این برای نخستین‌بار است که مدیرعامل شستا از بدنه این شرکت انتخاب می‌شود و با شناخت کامل از این مجموعه بزرگ راهبری آن را برعهده می‌گیرد.

محمد سعیدی قبل از معاونت امور بین‌الملل شستا مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی امور بین‌الملل و امور مجلس سازمان انرژی اتمی ایران را برعهده داشت و از ابتدای شروع پرونده هسته‌ای به مدت 5 سال عضو ثابت تیم مذاکره‌کننده هسته‌‌ای ایران بود.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219