۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

سیمان خرم آباد به فرابورس رفت

سیمان خرم آباد به فرابورس رفت
کد: 4252   تاریخ انتشار :۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۵۳

شرکت سیمان خرم آباد که بعد از رفع موانع و اعمال افزایش سرمایه درحال تکمیل پروژه است، با برخورداری از با ۴۰ هزار سهامدار در بازار پایه فرابورس درج شد.
به گزارش TSEpress   به نقل از  اقتصادنیوز، پروژه شرکت سیمان خرم آباد در حالی از سال 85 شروع شده که به دلیل بروز مشکلاتی با بانک تامین کننده تسهیلات یعنی بانک سپه، برای مدتی تعطیل و در وضعیت نامشخصی قرار گرفته بود . اما در پی رفع این موانع و حل موضوع تامین مالی با بانک سپه، زمینه حضور این شرکت در بازار سهام فراهم شد. براساس این گزارش، به این ترتیب مسئولان فرابورس از دیروز نام شرکت سیمان خرم آباد را با نماد معاملاتی " سخرم" به عنوان صد و هشتاد و چهارمین شرکت در بازار پایه فرابورس درج کردند. این شرکت با سال مالی 29 اسفند اخیرا اقدام به اعمال افزایش سرمایه از 17 به بیش از 343 میلیارد تومان کرده و قرار است بعد از گشایش نماد در فرابورس، سهام حق تقدم آن عرضه و طی 60 روز معامله شود. سیمان خرم آباد که دارای پیشرفت فیریکی حدود 50 درصدی است، دارای بیش از 40 هزار سهامدار و بخش خصوصی بوده و خانواده خدری سهامدار اصلی آن بشمارمی رود. کارخانه این شرکت با ظرفیت 3300 تن تيپ‌هاي مختلف واقع در كمربندي خرم آباد - انديمشک است.

نظرات(1)

  1. اکبر عابدی فر گفت:

    با سلام با توجه به اینکه از ابتدا تعدادی از سهام این شرکت خریداری کردم هنوز از پیشرفت و توسعه آن خبری نیست و با درخواست شرکت آدرس جابجایی منزل را مجددا ارسال کردم از صحت دریافت آن اطلاعی ندارم خواهشمندم در صورت دریافت به شماره همراه این جانب پیامی ارسال کنید؟

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70