۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

شـکـوفایی اقـتصــادی با کــارهای بــزرگ، محقق می‌شود

شـکـوفایی اقـتصــادی با کــارهای بــزرگ، محقق می‌شود
کد: 3152   تاریخ انتشار :۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۵۸

  • سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس، ورود فاز ١٢ را به مرحله «افتتاح»، «خرسندکننده» دانست. بهروز نعمتی گفت: برداشت سهم ایران از میدانهای مشترک نفت و گاز یکی از دغدغه‌های نمایندگان مجلس است.
  • به گزارش TSEpress بهروز نعمتی، سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس، در گفتگو با خبرنگار شانا، درباره افتتاح فاز ١٢ پارس جنوبی و این موضوع که ورود هر یک از فازهای این پروژه برای کشورمان چه عواید اقتصادی و سیاسی دارد، گفت: درگذشته - یعنی دهه  ٨٠ - در مجموعه ای که در آن حضور داشتم، بخش فراوانی از اراضی منطقه عسلویه   را برای فاز ١٢ واگذار کردیم و اکنون خوشحال هستم که به لطف خداوند، این فاز در حال راه‌اندازی است.

    عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر می‌رسد، ایران با ظرفیتهای در اختیار می‌تواند سهم خود را از میدانهای مشترک استحصال کند. بنابراین، این کار بزرگ برای کشور رونق اقتصادی ایجاد می‌کند.

    سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس افزود: به‌ یقین، اخبار مبنی بر استحصال سهم ایران از میدانهای مشترک، برای نمایندگان خوش است. زیرا، یکی از دغدغه‌های نمایندگان، برداشت سهم ایران از میدانهای مشترک نفت و گاز است. ازاین‌رو، از افتتاح فاز ١٢ و فازهای دیگر ابراز خرسندی می‌کنیم.

    فاز ١٢ پارس جنوبی، هم اکنون در مرحله راه اندازی کامل قرار گرفته است. آیین رسمی گشایش این فاز طی روزهای آینده برگزار می شود.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219