۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

شنیده های بازار 24 دی(2)

شنیده های بازار 24 دی(2)
کد: 1542   تاریخ انتشار :۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۸

  • شنیده هایی از تعدیل مثبت 15 درصدی نماد فاذر برای سال جاری و تعدیل بالای 30 درصدی در سال 94 با توجه به قراردادهای جدید وجود دارد . شنیده هایی نیز از دریافت مطالبات این شرکت از دستگاههای دولتی وجود دارد.
  • از کارگروه حل مشکلات صنعت پتروشیمی خبر می رسد که دولت در نهایت نرخ 8 سنت را برای خوراک گازی شرکتهای پتروشیمی برای سال 1394 پذیرفته است . در همین حال گفته می شود که در کارگروه مذکور ، وزارت نفت موضوع عدم النفع و خسارت قطعی خوراک شرکتهای پتروشیمی را در فصل سرما نیز قبول کرده است که این مهم می تواند خبر مناسبی برای شرکتهای پتروشیمی از بعد حل نگرانی خوراک آنان به شمار آید.
  • این روزها خبرهای جالبی از گروه پالایش می رسد . گفته می شود کیفی سازی برای سال ۹۳ و ۹۴ قطعی شده و توافق نامه بین شرکت ها نوشته شده و وزیر نفت برای نهایی کردن ان باید مصوبه هئیت دولت را اخذ کند .در این گروه برخی معتقدند اگر کیفی سازی اجرا نشود . سود سال ۹۳ برخی از پالایشی ها نظیر شبریز و شراز به خصوص شبریز رشد خواهد کرد ولی سود سال ۹۴ انها با افت نفت افت ۳۵ تا۴۰% را خواهد داشت .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70