۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

عرضه ساندرو از هفته آينده در نمايندگي هاي مجاز سايپا

عرضه ساندرو از هفته آينده در نمايندگي هاي مجاز سايپا
کد: 12902   تاریخ انتشار :۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۸

معاون مهندسی شرکت پارس خودرو گفت: رنوساندرو محصول مشترک شرکت رنو فرانسه و شرکت پارس خودرو است که از یکشنبه آینده در دو مدل گیربکس دستی و گیربکس اتوماتیک روانه بازار می شود.

  به گزارش TSEpress و به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ طهماسبی در مراسم معرفی رنوساندرو با حضور نمایندگی های منتخب سایپا افزود: رنوساندرو از یک موتور چهارسیلندر 1.6 لیتری قدرتمند و درعین حال کم مصرف سود می برد. وی با اشاره به باک 50 لیتری ساندرو گفت: میزان مصرف سوخت مدل گیربکس دستی رنوساندرو به ازای صد کیلومتر پیمایش 6.68 لیتر و در مدل گیربکس اتوماتیک آن 8.32 لیتر است، این خودرو در مدل دستی 5 سرعته و در مدل اتوماتیک 4 سرعته و با حداکثر سرعت 175 کیلومتر در ساعت طراحی شده است . طهماسبی با بیان اینکه ظرفیت خط تولید رنوساندرو 19 دستگاه در ساعت است افزود: درحال حاضر روزانه 30 دستگاه از این خودرو در شرکت پارس خودرو تولید می شود و با پشت سرگذاشتن 30 هزار کیلومتر تست رانندگی تمام مجوزهای لازم برای تولید را از مراجع ذیصلاح دریافت کرد . وی گفت: تمام خطوط تولید بدنه ، رنگ و مونتاژ در شرکت پارس خودرو ایجاد شده و قطعات این خودرو مطابق با استانداردهای جهانی رنو تولید می شود .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70