#
#
اخبار اقتصادی بورس

نهایی شدن قرارداد با خودروسازان خارجی در 2 ماه آینده

نهایی شدن قرارداد با خودروسازان خارجی در 2 ماه آینده
کد: 15382   تاریخ انتشار :۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۸

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه قرارداد با خودروسازان خارجی ظرف دو ماه آتی نهایی می‌شود، گفت: فضای جدید اقتصاد ایران، خودروسازان خارجی را برای همکاری ترغیب کرده است.

  به گزارش  TSEpress مهدی جمالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رفع تحريم‌ها گفت: گروه خودروسازی سایپا مذاكرات خوبي با شركاي خارجي خودروساز از مدتها پيش داشته و نتايج مثبتي نيز از آنها حاصل شده است؛ بر این اساس به زودي مذاكرات خود را با برندهاي معتبر خودروسازي نهايي خواهيم كرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: ظرف دو ماه آتي حتما قراردادها براساس ضوابط وزارت صنعت، معدن و تجارت قطعي و کار با دو خودروساز بزرگ شروع مي‌شود، این در شرایطی است که فضاي جدید اقتصادی كشورمان خودروسازان بزرگ را نسبت به بازگشت و حضور در بازار ایران و همکاری ترغيب کرده است.

وی تصریح کرد: اطمينان داريم توافق هسته‌اي و اجراي برجام در آينده نيز آثار مثبت خود را روي صنعت خودروسازي كشور نشان خواهد داد و به زودي شاهد جهشي چشمگير در فعاليت و كسب و كار گروه خودروسازي سايپا خواهيم بود.

جمالی با اشاره به ايجاد فرصت هاي صادرات خودرو در سايه رفع تحريم‌ها و ورود خودروسازان، گفت: فرصت جديدي در اختيار خودروسازان داخلي قرار گرفته تا حضور خود را در بازارهاي منطقه و جهان گسترش داده و با اتصال به شبکه جهانی خودروسازان همكار، راه را برای كسب بيشترين سهم از صادرات خودرو درافق ۱۴۰۴ نصيب خود سازند.

خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
پورشه هشدار داد
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
طلای جهانی پشت چراغ قرمز
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۳
اخبار بیشتر