۶ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 25 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

نخستین کاردار سفارت انگلیس پس از توافق برجام به بورس تهران رفت

نخستین کاردار سفارت انگلیس پس از توافق برجام به بورس تهران رفت
کد: 14152   تاریخ انتشار :۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۴

امروز یکشنبه بن فندر ، کاردار سفارت انگلستان در ایران از محل بورس تهران دیدار کرد و با قالیباف اصل مدیرعامل بورس به گفت و گو پرداخت.

  به گزارش  TSEpress  و به نقل از فارس، بن فندر کاردار سفارت انگلستان در تهران طی بازدید از تالار شیشه ای با تاریخچه بازار سرمایه کشور، تحولات سال های اخیر و شرایط موجود بازار آشنا شد و جزییاتی را از صنایع و شرکت های پذیرفته شده، ابزارهای معاملاتی، برنامه های آتی و نحوه سرمایه گذاری خارجی در بورس تهران دریافت کرد.

مدیرعامل بورس تهران ساعتی با فندر ملاقات کرد. کاردار سفارت بریتانیا در این دیدار از ابراز علاقه مندی به از سرگیری روابط اقتصادی بین دو کشور و احداث یک صندوق حمایتی برای فعالیت های تجاری بریتانیا در ایران خبر داد.

فندر به گزارشی اشاره کرد که به زودی توسط ایشان تهیه و در اختیار مسئولان اقتصادی انگلیس قرار خواهد گرفت و بخشی از آن به نحوه از سرگیری همکاری بازارهای سرمایه دو کشور می پردازد.

قالیباف اصل نیز اظهار امیدواری کرد پس از رفع تحریم ها طی هفته های آتی، امکان توسعه همکاری ها و تجدید روابط بین بازار های دو کشور و برقراری ارتباط بین فعالان بازارهای تهران و لندن فراهم شود.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219