۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

واکنش کمیسیون اصل «90» به ادامه ریزش‌ها؛ فطانت به مجلس احضار می‌شود

واکنش  کمیسیون اصل «90» به ادامه ریزش‌ها؛ فطانت به مجلس احضار می‌شود
کد: 4512   تاریخ انتشار :۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۳۲

 

به گزارش TSEpress   محمد علی پورمختار در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خانه ملت، درباره نوسانات بورس کشور گفت: به لحاظ اقتصادی باید بازار بورس از شفاف ترین بازار های کشور باشد تا بتواند نقدینگی ها لازم را از بازارهای کاذب جمع آوری کند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید پذیرفت همواره دخالت هایی در بورس کشور وجود داشته بنابراین کنترل شرکت های فعال در بورس و کسانی که در ایجاد جو روانی در بورس نقش دارند در ایجاد شفافیت در بازار نقش مهمی خواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه در برخی موارد بعضی از شرکت ها صف خرید در بورس را افزایش می دهند، تصریح کرد: وظیفه سازمان بورس نظارت و رصد تمامی اتفاقات بورس در کشور است و باید در این زمینه عملکرد قوی داشته باشد.

پورمختار افزود: در زمینه نوسانات بازار بورس کشور پرونده ایی از سال گذشته در کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی وجود دارد که در این زمینه بررسی ها با حضور رئیس پیشین سازمان بورس در کمیسیون اصل نود مجلس صورت گرفته و بررسی ها ادامه دارد.

وی در این زمینه ادامه داد: مسائل مربوط به پرونده بورس  تخصصی است بنابراین کمیسیون اصل نودم مجلس به بررسی ها بیشتری در این زمینه نیاز دارد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس یادآور شد: در خصوص نوسانات و وضعیت کنونی بازار بورس و پرونده ای که در این رابطه در کمیسیون اصل نودم مجلس وجود دارد، مقرر شده که فطانت رئیس سازمان بورس برای ارائه توضیحات به مجلس بیآید./

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70