#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار چهارشنبه 16 آذر 94

پیش بینی بازار چهارشنبه 16 آذر 94
کد: 14544   تاریخ انتشار :۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۷

ادامه روند صعودی بازار

خلاصه ای از وضعیت بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس طی معاملات روز اخیر ، در ابتدای وقت در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت به مرور بر حجم تقاضا در نمادهای کوچک بازار افزوده گردیده و به بتدریج برخی نمادها با صف خرید همراه گردیدند . از اواسط وقت با توجه به فضای مثبت ایجاد شده در بسیاری از گروههای کوچک ، نمادهای بزرگتر بازار از جمله نمادهای خودرویی نیز با اقبال بازار مواجه گردیده و با افزایش قیمت تا محدوده 5 مثبت همراه گردیدند . وضعیت ایجاد شده تا پایان ساعت معاملات ادامه یافت .

بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، طلا به مانند روز گذشته با افزایش نسبی قیمت همراه گردیده و به سطح 1079 دلار در هر انس رسید . در بازار نفت ، نفت برنت امروز با کاهش 24 سنتی مواجه گردیده و به سطح 37 دلار و 15 سنت در هر بشکه رسید . در بازار ارز ، دلار طی معاملات روز اخیر وضعیت متعادلی را تجربه نمود . این ارز رایج بازار در حال حاضر در محدوده قیمتی 3665 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

پیش بینی بازار فردا بازار طی معاملات روز اخیر با شدت بیشتری به روند رو به بالای خود ادامه داد . از نکات قابل توجه بازار روز اخیر اضافه شدن برخی گروهها و نمادهای بزرگتر بازار از جمله نمادهای خودرویی به جرگه نمادهای مورد اقبال بازار می باشد که این مساله موجب افزایش قابل توجه حجم معاملات گردید . با توجه به این مساله که افزایش قیمتها با افزایش حجم معاملات توام گردیده است ، می توان به ادامه این روند خوش بین بود علی الخصوص اینکه امروز نسبت خریداران به فروشندگان نیز وضعیت مطلوبی را نمایانگر بوده و نسبت فروشندگان حقوقی به فروشندگان حقیقی بازار نیز نسبتی برابر را نشان می داد . روند رو به بالای بازار در حالی در حال وقوع می باشد که از آخرین رالی رو به بالای بازار 5 ماه می گذرد و جمع شدن باندهای بولینگر موجب آزاد شدن انرژی جمع شده در نمادهای مختلف بازار گردیده و موجبات حرکات شارپی را در گروههای مختلف فراهم نموده است . بازار فردا نیز در ادامه این روند باز هم با افزایش قیمت بیشتری مواجه خواهد گردید که در این راستا احتمالا برخی نمادهای بزرگتر بازار از جمله نمادهای بزرگ بانکی نیز به این جرگه خواهند پیوست تا شاهد بازاری یکپارچه مثبت در آخرین روز هفته باشیم . حجم معاملات روز آینده بازار باز هم با افزایش بیشتری مواجه خواهد گردیده و ارزش معاملات به بالای 200 میلیارد تومان بالغ خواهد گردید .

بازار سرمایه   بورس   بورس تهران   پیش بینی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
شایعات نیمایی
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۹
اخبار بیشتر