۶ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 25 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 1 دی

پیش بینی بازار 1 دی
کد: 882   تاریخ انتشار :۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۰

سنگینی کفه تقاضا نسبت به عرضه و ادامه روند صعودی بازار

علی رغم انتظار بسیاری از فعالان بازار مبنی بر کاهش حجم معاملات و فرسایشی بودن باراز در هفته جاری ( بدلیل ایام شهادت و تعطیلات ) ، بازار در روز ابتدایی هفته با روندی صعودی کار خود را آغاز نمود .

بازار روز شنبه را در حالی آغاز نمودیم که در ابتدای وقت تعادل نسبی در اکثر گروهها حاکم بود اما به مرور با افزایش حجم تقاضا ، معاملات به محدوده مثبت شیفت نموده و در پایان وقت با رنج های مثبت برخی شرکتهای حقوقی بر روی چند نماد مطرح و شاخص بازار از جمله خودرو ، مپنا و تاپیکو موجبات تشکیل صف خرید را برای این نمادها ایجاد نمودند .

با توجه به افزایش حجم معاملات در روز شنبه که تایید کننده روند صعودی قیمتها می باشد و همچنین سنگینی کفه تقاضا نسبت به عرضه ، پیش بینی می گردد در روز آینده نیز بازار با افزایش بیشتر قیمتها همراه گردیده و موجبات افزایش چند صد واحدی شاخص کل را فراهم نماید .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219