۶ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 25 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 10دی

پیش بینی بازار 10دی
کد: 1161   تاریخ انتشار :۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۷

ادامه روند نزولی قیمتها  با شیبی ملایم تر

بازار روز اخیر عمق رکود و عدم تمایل فعالان بازار به خرید را به تصویر کشید . شاهد این مساله  ارزش معاملات روز جاری می باشد که با کاهش ارزش معاملات به رقمی در حدود 100 میلیارد تومان ( صرف نظر از معاملات عمده و اوراق بدهی ) ، حجم و ارزش معاملات به به کمترین حد خود در چند ماه اخیر رسید . سهام بسیاری از شرکتها در حالی به کف قیمتی سالانه خود نزدیک شده اند که بزرگان حقوقی بازار همچنان بر عدم حمایت از سهام خود اصرار می ورزند . در صورت عدم حمایت دولت ، عدم تزریق نقدینگی در جهت بازگشت اعتماد به بازار و عدم حمایت صاحبان حقوقی بازار ، به مرور وارد رکودی فراگیر در بخش عمده ای از بازار خواهیم گردید .

امروز شاهد تشکیل جلسه ای با حضور رئیس جدید سازمان بورس ، معاون اول رئیس جمهور و همچنین هیات وزیران بودیم که در این جلسه بر توجه و حمایت از بازار سرمایه تاکید و از سوی وزیر اقتصاد وعده رونق بازار با حمایت ویژه رئیس جمهور داده شد . همچنین در این جلسه از کمیته ثبات بازار سخن به میان آمده و قول تشکیل این کمیته داده شد .

با توجه با وضعیت فعلی بازار رکود فرسایشی در بازار فردا چندان دور از انتظار نخواهد بود هر چند لحظاتی از بازار احتمالا معاملات با نوساناتی همراه خواهد گردد .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219