۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 15 دی ماه

پیش بینی بازار 15 دی ماه
کد: 14497   تاریخ انتشار :۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۸

ادامه روند صعودی قیمت برخی گروه های کوچک بازار

خلاصه ای از وضعیت بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس طی معاملات روز اخیر ، در ابتدا در برخی گروههای کوچک کمی بالاتر از قیمت صفر تابلو کار خود را آغاز نمود . از اواسط وقت بر حجم عرضه ها کمی افزوده گردید تا قیمتها کمی با اصلاح همراه گردند . پس از اصلاح قیمتی سهم ها ، بازار وارد فاز رکودی گردیده و حجم معاملات بشدت کاهش یافت . نیم ساعت پایانی وقت مجددا بر حجم تقاضا افزوده گردیده و قیمت ها به محدوده بالایی قیمت های روز افزایش یافتند .

بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، طلا با افزایش 1 درصدی قیمت مواجه گردیده و به سطح 1070 دلار در هر انس رسید . در بازار نفت ، نفت برنت در ابتدای وقت در پی تنش ایجاد شده بین ایران و عربستان با افزایش قیمت 3 درصدی مواجه گردیده و در ادامه مجددا با افت قیمت همراه و به سطح 37 دلار و 53 سنت در هر بشکه رسید . در بازار ارز ، دلار روز آرامی را در معاملات روز اخیر خود سپری می نماید . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3665 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

پیش بینی بازار فردا بازار طی معاملات روز اخیر به روند رو به بالای خود در نمادهای کوچک ادامه داده و دامنه گروههای کوچک مورد اقبال بازار ، امروز با افزایش به نمادهای گروه دارویی ادامه یافت . بازار فردا نیز احتمالا به مانند روز اخیر با اقبال بازار به نمادهای کوچک کار خود را ادامه خواهد داد . ابتدای وقت احتمالا بازار اندکی بالاتر از قیمت صفر تابلو کار خود را آغاز نموده و در ادامه به مرور بر حجم تقاضا افزوده خواهد گردید . از نکات قابل توجه در بازار روز اخیر افزایش ارزش معاملات به محدوده 150 میلیارد تومان می باشد که این مساله لازمه ادامه دار شدن حرکت رو به بالای بازار می باشد . از اخبار مهم روز اخیر می توان به خبر کاهش نرخ بهره بین بانکی به 19 درصد اشاره نمود که این مساله می تواند مقدمه کاهش نرخ بهره سپرده های بانکی باشد . همچنین فردا سه شنبه تعداد 14,000,000 سهم معادل 20 درصد از سهام شركت توکا رنگ فولاد سپاهان (سهامي عام) براي اولين بار پس از پذيرش در بازار دوم فرابورس ايران در نماد شتوکا عرضه مي گردد. با توجه به سود 295 ریالی این شرکت ، با نسبت p/e 5 به رقم 1500 ریال به ازای هر سهم خواهیم رسید . ارزش کل این عرضه اولیه در حدود 2 میلیارد تومان خواهد بود و با توجه به تعداد کاربران آنلاین ، احتمالا به هر کاربر آنلاین حدود 350 سهم اختصاص داده خواهد شد .

بازار سرمایه   بورس   بورس تهران   پیش بینی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219