#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 20 بهمن ماه

پیش بینی بازار 20 بهمن ماه
کد: 16000   تاریخ انتشار :۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۷

ادامه روند صعودی بازار

خلاصه ای از بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها کمی بالاتر از قیمت های آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت شاهد افزایش حجم تقاضا در نمادهای مختلف و در راس آنها نمادهای بانکی بودیم . پس از گذشت ساعت ابتدایی وقت کمی بر حجم عرضه ها افزوده گردید اما تقاضای سنگین در دو گروه بزرگ خودرویی و بانکی مانع از اصلاح زیاد قیمت ها گردیده و مجددا قیمت ها با افزایش نسبی همراه گردیدند . نیم ساعت پایانی وقت ، بازار در وضعیت رو به بالا و افزایش نسبی حجم معاملات به کار خود پایان برد . بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها در محدوده قیمت های آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت به مرور شاهد افزایش حجم تقاضا در بسیاری از گروهها بودیم . پس از گذشت ساعت ابتدایی وقت بر حجم عرضه ها افزوده گردید تا شاهد افت نسبی قیمت سهام برخی شرکتها باشیم . نیم ساعت پایانی وقت نمادهای بانکی با تقاضای زیادی از سوی بازار مواجه گردیده و حجم معاملات بسیار سنگینی را رقم زدند.

. بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، امروز طلا با کمی کاهش قیمت مواجه گردیده و به سطح 1177 دلار در هر انس رسید . اما در بازار نفت ، نفت برنت در ابتدای وقت با اندکی افزایش قیمت کار خود را آغاز نموده و در ادامه پس از تلاطمات قیمتی ، با کاهش 2 درصدی قیمت ، به نرخ 33 دلار و 31 سنت در هر بشکه رسید . در بازار ارز ، دلار در مسیر رو به پایین خود ، امروز نیز با کاهش قیمت بیشتری مواجه گردید . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3658 تومان در حال معامله می باشد .

. پیش بینی بازار فردا بازار بورس ، از اواسط روز گذشته با اقبال به گروه بانکی فصل جدیدی از روندی صعودی خود را در پیش گرفت . امروز در کنار تقاضا در نمادهای خودرویی ، اقبال به نمادهای بانکی و تشکیل صف بیش از 1 میلیارد سهمی نماد خساپا جان تازه ای به بازار داد . افزایش بیش از 25 درصدی حجم و ارزش معاملات در مسیر رو به بالای قیمت ها و ورود قریب الوقوع ارزش خالص معاملات به کانال 700 میلیارد تومان در کنار ورود شرکتهای بزرگ حقوقی ، در جبهه خریدار سهام ، نوید ادامه راالی صعودی بازار را می دهد . این در حالیست که شاخص کل فردا با یکی از مستحکم ترین مقاومت های خود دست و پنجه نرم خواهد نمود که با توجه به ورود نقدینگی قابل توجه به بازار که عمدتا از بازارهای ارز ، طلا و سپرده بانکی می باشد ، شکست این سطح و نفوذ به بالای این مقاومت از هم اکنون قابل پیش بینی می باشد . بازار فردا در ابتدای وقت کار خود را با صف خرید در نمادهای خودرویی ، بانکی ، برخی نمادهای فلزات اساسی و پالایش نفت آغاز نموده و در ادامه نمادهای این گروهها با عرضه صف و تشکیل مجدد صف خرید به کار خود ادامه خواهند داد . سایر گروهها و نمادهای بازار به تاسی از این دو گروه بزرگ و مطرح بازار در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات ، با نوساناتی همراه خواهند گردید .

پیش بینی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
شایعات نیمایی
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۹
اخبار بیشتر